کتابخانه

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 13:58

نيمه تاريک متاورس و ريسک سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي آن

s9_ycjh.jpg

 

در انتظار آمدن تاورس نباشيد؛ زيرا در حال حاضر اينجاست و وجود دارد. بدين ترتيب تاثير آن بر حريم خصوصي خود و اينکه به چه شکل تمرکز زدايي مي‌تواند کمک کند نگاه مي‌کنيم.

نبايد دنياي متاورس را به عنوان يک دنياي مجازي که در آن کار مي‌کنيم، معاشرت و خريد مي‌کنيم، ديد. در عوض مي‌توان آن را نقطه‌اي از سال 2020 و شيوع ويروس کرونا دانست؛ درست زماني که دنياي ديجيتال به اندازه دنياي فيزيکي اهميت پيدا کرد.

اما اين نکته بديهي است که دنياي فيزيکي هميشه برتر از دنياي ديجيتالي است.

اهميت دنياي مجازي روز به روز بيشتر مي‌شود. همچنين بسياري از جلسات کاري به صورت مجازي برگزار مي‌شود، افراد مشغول خريد و فروش املاک مجازي هستند و کودکان با دوستان خود نيز در Fortnite  و Roblox سرگرم هستند.

همان‌طور که منابع و دنياي ديجيتالي براي ما حياتي‌تر و مهم‌تر مي‌شوند؛از طرفي با يکديگر به شدت مرتبط و هماهنگ مي‌شوند. گرچه هنوز به نقطه‌اي نرسيده‌ايم که همه چيز در يک حساب کاربري واحد، يکپارچه شود، اما مي‌توانيم ببينيم که کارها بر اساس آنچه قبلاً اتفاق افتاده به کجا مي‌روند؛ به‌ويژه زماني که صحبت از استفاده از حساب‌هاي فيس‌بوک و گوگل به عنوان دروازه‌اي به پلتفرم‌هاي مختلف مي‌شود.

بسياري از نگراني‌هاي حال حاضر جهت حريم خصوصي ديجيتال امروزي، مانند سرقت هويت، دزديده شدن اطلاعات شخصي و تبليغات هدفمند را مي‌توان در پيشرفت فيس بوک مشاهده کرد. اين موضوع به افراد انگيزه کافي براي ثبت‌نام با نام واقعي خود مي‌داد.

اين تغيير ما را براي آينده‌اي آماده مي‌کند که در آن، هر شخصي که وارد دنياي متاورس مي‌شود؛ مي‌تواند توسط افراد ديگر و حتي سرويسهاي ارائه دهنده خدمات کنترل شود. به عنوان مثال اگر آن فرد مقررات را رعايت نکند از پلتفرم خارج مي‌شود.

ريسک سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي متاورس

چين پس از ممنوعيت معاملات و استخراج ارزهاي ديجيتال، نگراني بعدي اين دولت پيرامون کلاهبرداري‌هاي پروژه‌هاي متاورس است.

کميسيون نظارت بر بانکداري و بيمه کشور چين يک اخطاريه براي عموم مردم پيرامون کلاهبرداري پروژه‌هاي متاورس منتشر کرد. در طي اين بيانيه به افزايش محبوبيت متاورس و جلب توجه آن براي کلاهبردارها و سرقت سرمايه‌هاي مردم با نام پروژه‌هاي متاورسي نيز اشاره کرد.

در طي اين اخطاريه، چهار روش مختلف کلاهبرداري و سواستفاده در متاورس شرح داده شده است. رايج ترين روش کلاهبرداري شامل قول پروژه براي ارائه سيستم‌هايي با تکنولوژي بالا مثل پشتيباني از هوش مصنوعي و واقعيت مجازي مي‌شود. اين پروژه‌ها با قول سودهاي کلان سرمايه گذاران را گول مي‌زنند ولي سپس کلاهبرداران با سرمايه‌هاي جمع شده نيز فرار مي‌کنند.

روش بعدي کلاهبرداري با نام متاورس، پروژه‌هاي بلاکچيني Play-to-Ea يا P2E است. کلاهبرداران با قول سودهاي کلان براي سرمايه گذاري در توکن بومي يک بازي، بعد از رسيدن به هدفي مشخص با سرمايه افراد فرار مي‌کنند.

ديگر روشي که سارقان سايبري سرمايه مردم را به تاراج مي‌برند، افزايش هجمه‌هاي تبليغاتي براي خريد زمين در دنياي متاورس است.

اداره ميان سازماني حذف پروژه‌هاي غير قانوني، از عموم مردم درخواست کرده که آگاهي خود نسبت به اين حوزه را افزايش دهند و هرگونه فعاليت مشکوک را به اين اداره نيز گزارش دهند.

اما دولت چين با وجود ممنوعيت کامل استخراج و استفاده از ارزهاي ديجيتال، نسبت به پروژه‌هاي توکن غير مثلي و متاورس انعطاف بيشتري نشان داده است. به همين جهت چندين غول تکنولوژيک مانندTencent و Huawei و Alibaba شروع به ثبت علامت تجاري خود در متاورس کرده‌اند. همچنين شانگهاي نيز با يک برنامه توسعه پنج ساله قصد افزايش خدمات عمومي بلاکچين و متاورس دارد.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:13

مزيت هاي استفاده از دوربين هاي ??? درجه

دوربين هاي ??? درجه نسل جديدي از دوربين‌ها هستند که مي‌توانند مزايا و ويژگي‌هاي متفاوت و نوآورانه‌اي را براي شما به ارمغان آورند. اين دوربين‌ها ويژگي منحصربه‌فردي دارند که مي‌توانند براي مشتريان خصايص و ويژگي‌هاي يکتايي را فراهم کنند. اما مسئله مهم در اين است که بسياري از مشتريان از خواص و ويژگي اين دوربين‌ها بي‌اطلاع هستند.

دوربين‌هاي ??? درجه را بانام دوربين‌هاي چشم ماهي نيز مي‌شناسند. يک دوربين امنيتي چشم ماهي باديد ??? درجه قادر است که نظارتي ايمن را براي شما فراهم سازد. اين ويژگي سبب مي‌شود که تسلط بهتري را بر قلمرو خود داشته باشيد و محدوده مربوطه را بهتر نظارت نماييد.

 

در مقاله زير درباره عملکرد دوربين پانوراما يا همان چشم ماهي بحث مي‌نمايد. لازم است که با چگونگي عملکرد آن آشنا شويد و از مزايايي که براي مصرف‌کنندگان فراهم مي‌کند اطلاعات بيشتري کسب نماييد. براي آنکه بتوانيد راهکار هوشمندانه‌اي داشته باشيد لازم است که يک محصول درست را انتخاب کنيد و اين انتخاب درگرو مشاوره به اهل‌فن است.

تعريف دوربين هاي ??? درجه يا چشم ماهي:

دوربين‌هاي امنيتي چشم ماهي يا همان fish eye گستره ديد ??? درجه را براي شما فراهم مي‌سازند. اين دوربين‌ها داراي ميدان ديد بسيار وسيع هستند و در مقايسه با سيار دوربين‌ها بيشترين وسعت ديد را براي کاربر فراهم مي‌سازد.

دوربين‌هاي چشم ماهي عموماً در خانواده دوربين‌هاي تحت شبکه قرار مي‌گيرند. همان‌طور که مي‌دانيد دوربين‌هاي تحت شبکه منعطف‌تر بوده و مي‌توان آن را در هر محدوده‌اي از شبکه گستراند. البته امروزه دوربين‌هايي عرضه شده است که داراي يک يا چند سنسور تصوير هستند و اين سنسورها در کنار هم مي‌توانند تصويري وسيع را براي شما رقم بزنند.

با استفاده از دوربين‌هاي ??? درجه نقاط کور در بخش‌هاي مختلف به حداقل مي‌رسد. اگر در يک محيط خواهان نظارت کلي بر مجموعه خود هستيد و تنها يک دوربين را مي‌توانيد نصب نماييد بهترين و ساده‌ترين گزينه پيشرو دوربين‌هاي چشم ماهي است. البته در اين حالت دوربين بايد روي سقف نصب شود و از بالا نظارت ??? درجه‌اي را بر محيط برايتان فراهم سازد.

اگر دوربين هاي ??? درجه را در راستاي ديوار نصب نماييد. ديد صد و هشتاد درجه برايتان فراهم مي‌سازد. اين ديد وسيع در محدوده سالن‌ها و يا راهروها، براي شما تصوير مناسبي را فراهم مي‌کند که سطح وسيعي از منطقه را بتوانيد مشاهده نماييد. دوربين‌هاي ??? درجه فقط براي کاربرد سيستم‌هاي امنيتي ساخته نشده است و مي‌تواند براي بخش‌هاي هنري نيز استفاده شود.

بيشتر بخوانيد: دوربين مدار بسته  

نحوه عملکرد دوربين هاي ??? درجه :

 

در ابتدا به اين نکته دقت نماييد که بين دوربين‌هاي ??? درجه و ساير دوربين‌هاي امنيتي همچون دوربين‌هاي دام، بالت تفاوت اساسي وجود دارد. و مي‌تواند از نظر کاربرد و نوع برطرف کردن نياز با دوربين‌هاي ديگر تفاوت داشته باشد.

دوربين‌هاي ??? درجه براي شما يک ديد کلي را از منظر مقابل خود فراهم مي‌آورند. و پوشش ديد آن‌ها بسيار بالا است. اين دوربين کل محدوده مقابل خود را تصويربرداري کرده و براي مکان‌هايي که وسعت بالايي دارند بسيار کارا و بهينه است. به‌طور مثال اگر اين دوربين را در استاديوم، موزه، فروشگاه، خرده‌فروشي‌ها و راهروي مدارس نصب نماييد از مزاياي آن بهره‌مند خواهيد شد.

ازآنجاکه دوربين‌هاي چشم ماهي جزو خانواده دوربين‌هاي تحت شبکه هستند، اين امکان وجود دارد کهِ تصاوير اين دوربين‌ها از بستر اينترنت انتقال يابد و مالکان دوربين در هر نقطه جهان به تصاوير دسترسي داشته باشند. مالکان با استفاده از دستگاه‌هايي که به اينترنت متصل مي‌شوند نظير موبايل، تبلت، لپ تاپ و … مي‌توانند تصاوير را مشاهده نمايند. البته در اين دوربين‌ها مباني امنيت شبکه رعايت شده است و انتقال تصوير در بستري امن صورت مي‌پذيرد.

انتقال تصوير در بستر اينترنت به کاربران کمک مي‌نمايد تا از راه دور به اوضاع‌و احوال مايملک و کسب‌وکار خود مسلط باشند. در اين دوربين‌ها کليه پروتکل‌هاي ايمن براي امن سازي انتقال داده رعايت شده است. به‌طورکلي در بسياري از امور کاربران بر اين باورند که دوربين‌هاي ??? درجه مزاياي عمده‌اي را به نسبت دوربين‌هاي دام و يا بولت دارد و مي‌تواند در منطقه مثمر ثمرتر باشد.

اين امر سبب آن شده است که صنايع و کسب و کارهاي مختلف با هراندازه به سمت اين دوربين‌ها بيايند و از آن‌ها استفاده نمايند و از مزاياي آن بهره‌مند شوند.

 

حتما بخوانيد: dvr     nvr    فروشگاه کابل شبکه

مزاياي دوربين هاي ??? درجه :

طراحي نوآورانه و خلاقانه دوربين‌هاي ??? درجه موجب شده است مورد پذيريش بسياري از مردم قرار بگيرد و علاوه بر آن استفاده‌کنندگان از مزاياي آن بهره‌مند شوند. مزاياي فراهم‌شده توسط اين دسته از دوربين‌ها طرح‌هاي امنيتي هر سازمان يا کسب‌وکار را به‌صورت چشم‌گير افزايش مي‌دهد.

اگر نگرش اقتصادي براي خريد دوربين‌هاي مداربسته داريد بدانيد با خريد دوربين‌هاي پانوراما، به تعداد کمتري دوربين نياز خواهيد داشت و اين امر سبب صرفه‌جويي در درازمدت شده و شما مي‌توانيد هزينه‌هاي خود را متمرکز بر لوازم جانبي نظير کابل برق، پوشش محافظ، براکت، داکت و موارد ديگر نماييد. نکته مهمي که بايد مدنظر قرار دهيد اين است که نصب، راه‌اندازي و تعمير دوربين‌هاي ??? درجه به ‌مراتب ساده‌تر از دوربين‌هاي معمولي است.

دليل عمده مقرون‌به‌صرفه بودن همان‌طور که گفته شد، پوشش يک سطح وسيع تنها با يک دوربين است. اين پوشش مي‌تواند از ??? درجه شروع‌شده و تا ??? درجه ادامه يابد و منطقه بزرگي را مانند عقابي تيز بين زير نظر گرفته و به کمک آن همواره صاحبان مشاغل با تيزبيني و تيزهوشي کسب‌وکار و فرآيند کاري و مخاطرات را بررسي نمايند.

مصرف‌کنندگان همچنين مي‌توانند انتظار داشته باشند که دوربين هاي ??? درجه آنها قابليت بالايي دارد. اين دوربين‌ها تصاوير ويديويي را با وضوح ‌بالا براي شما فراهم مي‌کنند و در صورت وجود يک عمليات مشکوک، صاحبان مي‌توانند به‌راحتي اين رويداد را بررسي کنند. اين دوربين‌ها به‌صورت ديد در شب نيز عرضه ‌شده است و براي محيط‌هاي بيروني کارايي بالايي دارد. اگر نياز به نصب اين دوربين‌ها در محيط بيرون داريد لازم است دوربين ديد در شب پانوراما را خريداري نماييد.

نحوه نصب دوربين هاي ??? درجه :

دوربين‌هاي ??? درجه که براي مانيتورينگ مورد استفاده قرار مي‌گيرند به‌ گونه‌اي طراحي‌شده‌اند که با وجود حجم کم، هنگام نصب کمترين تخريب را بر محيط خواهند داشت و به سهولت مي‌توان در مکان‌هاي متفاوت آن را نصب نمود. اين دوربين‌ها به‌راحتي با محيط خود همگون مي‌شوند. اما نياز است براي کارآمد تر شدن اين دوربين‌ها و نصب بهينه آن به نکاتي توجه نماييد. در بخش زير به تشريح برخي از نکات مهم مي‌پردازيم که هنگام نصب بايد رعايت شود.

اگر اين دوربين‌ها را روي سقف نصب کنند براي آنکه تصاوير بهينه بماند و شکل کلي آن تغيير نکند لازم است که در مرکز سقف نصب گردد. هنگامي‌که مرکز سقف را پيدا مي کنيد و دوربين را نصب مي نماييد کليه بخش‌هاي تصوير براي شما کارا خواهد شد.

دوربين را نبايد در گوشه‌ها و کنج نصب نمود، چرا که در صورت نصب اين دوربين‌ها در اين مکان‌ها بخش‌هايي از تصوير از بين خواهد رفت و ديوارها بخش‌هايي از منظره اخذشده توسط دوربين را مسدود مي‌نمايند.

دوربين‌هايي که روي سقف نصب مي‌گردند نبايد کنار لامپ باشند. لامپ سبب افت کيفيت تصوير مي‌شود و شما ديگر نمي‌توانيد انتظار تصوير باکيفيت را در اين هنگام داشته باشيد.

در مکان‌هايي که دريچه کولر، دريچه تهويه هوا و يا مسير کابل‌هاي برق است نبايد دوربين‌هاي ??? درجه را نصب نماييد، اين شرايط سبب ايجاد نويز روي تصوير مي‌شود.

حتماً دوربين را با استفاده پيچ و رول‌پلاک نصب نماييد تا روي سقف مستحکم شده و بتواند تصويري خوب برايتان فراهم کند.

نتيجه گيري :

دوربين‌هاي ??? درجه داراي قيمت متناسب مي باشند چرا که شما با نصب يک دوربين مي‌توانيد محدوده وسيعي را پوشش دهيد اين در حالي است که در گذشته براي پوشش يک منطقه وسيع نياز به نصب تعداد بيشتري دوربين داشتيد. اين عامل سبب کاهش هزينه‌هاي خريد دوربين از يک سو و از سوي ديگر عدم اشغال پهناي باند توسط دوربين‌هاي ديگر مي‌شود. همچنين دوربين‌هاي کمتر سبب مي‌شود که در NVR ها تعداد کانال کمتري اشغال شود. به شما توصيه مي‌کنيم نظري بر مدل دوربين AXTON-M9023Y? که از دوربين هاي ??? درجه شرکت ما است بيافکنيد و با مشخصات کلي آن آشنا شويد. بسياري از متخصصين بر اين باورند هزينه کردن دوربين‌هاي ??? درجه يک سرمايه گذاري بلندمدت به‌حساب مي‌آيد. همان‌طور که گفته شد سرمايه‌گذاري براي اين دوربين‌ها بسيار مقرون‌به‌صرفه از دوربين‌هاي معمولي است. علت اصلي مقرون‌به‌صرفه بودن اين دوربين‌ها پوشش دادن سطح وسيعي از منطقه و به تصوير کشاندن آن است

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 409 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:04

معرفي هارد ديسک بنفش وسترن

شرکت وسترن ديجيتال در سال ???? ميلادي تاسيس شد ، زمينه کاري اين شرکت محصولات شبکه و درايو هاي ذخيره سازي مي باشد .

اين شرکت در خصوص توليد هارد ديسک يکي از نوآوران و خلاقان در اين صنعت مي باشد. يکي از مواردي که مي توان به آن اشاره نمود اين است که اين شرکت هارد ديسک هاي داخلي خود را با چند رنگبندي و براي مصارف گوناگون و تنوع بالا، طراحي و توليد مي کند.

در نمايشگاه IFSCE 2014 لندن اين کمپاني سري جديد هارد ديسک هاي خود را با رنگ بنفش و کاربرد نظارتي معرفي نمود.

 

هارد ديسک وسترن

به منظور ذخيره کردن تصاوير دوربين مطابق با استاندارد هاي نظارت تصوير طراحي و توليد از هارد ديسک هاي سري بنفش وسترن استفاده ميشود .

يکي از ويژگي هاي هارد ديسک هاي بنفش وسترن دوام و پايداري بالاي اين محصول مي باشد  که به همين جهت از عمر بالايي نسبت به هارد ديسک هاي داخلي معمولي برخوردار مي باشند .

تکنولوژي هاي هارد ديسک وسترن

? در هارد ديسک هاي وسترن از تکنولوژي به نام All Frame  استفاده شده است . اين تکنولوژي باعث ميشود  فريم هايي که در زمان ضبط تصاوير از بين رفته است  به صفر برسد بنابراين هيچ فريمي را از دست نخواهيد داد و اين يکي از تکنولوژي هاي مهم در اين هارد ديسک ها مي باشد .

? يکي ديگر از تکنولوژي هايي که در اين نوع هارد ديسک مي توان نام برد تکنولوژي Intelliseek است که براي ايجاد تعادل بين عملکرد و قدرت درآنها به کار مي رود .

اين تکنولوژي باعث کم تر شدن لرزش ، صدا مصرف برق در اين نوع هارد ديسک مي شود .

اين مدل از هارد ديسک ها رابط SATA III با سرعت انتقال اطلاعات ? گيگابايت بر ثانيه مجهز شده است همچنين  سرعت گردش آن ???? دور در دقيقه است .

 

همينطور اين هارد ديسک ها  قابليت ثبت همزمان تصاوير گرفته شده با ?? دوربين گوناگون را دارد که اين يکي از مهم ترين ويژگي ها در استفاده هاي نظارتي بشمار مي آيد .

اين نوع از هارد ديسک ها در ظرفيت هاي گوناگوني توليد شده اند و يک انتخاب مناسب براي استفاده از دستگاه هاي ضبط تصاوير ديجيتال يا همان دستگاه هاي DVR مي باشند .

https://zenwriting.net/8z4sjs7zq7

https://postheaven.net/4r0y6fl0jm

https://writeablog.net/gtp5fyqx7q

https://squareblogs.net/sq00hcn38o

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 155 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:09

مروري کامل بر توضيحات متا

توضيحات متا چيست؟ توضيحات متا عبارت کوچکي است که در زير وب سايت شما در SERP ظاهر مي شود که حاوي اطلاعاتي در مورد صفحه شما است. اين طراحي شده است تا خلاصه‌اي از محتواي صفحه شما را در اختيار کاربران قرار دهد تا کاربران بدانند آيا صفحه به سؤال آنها پاسخ مي‌دهد يا خير. به طور سنتي، طول توضيحات متا حداکثر به 155 کاراکتر مي‌رسد، به استثناي دوره‌هاي آزمايشي، مانند زماني که Google به طور موقت طول توضيحات متا را تا 320 نويسه افزايش داد.

 

توضيحات متا چيست؟

 

چرا بايد به طول توضيحات متا اهميت بدهم؟

مهم است که در محدوده کاراکتر در طول توضيحات متا باقي بمانيد  سئو سايت اصفهان تا قسمتي از توضيحات شما توسط موتور جستجو قطع نشود و در SERP ناقص ظاهر شود. ماندن در طول توضيحات متا به جلب توجه بهتر مصرف کنندگان کمک مي کند.

 

آيا توضيحات متا اهميتي دارد؟

آره. توضيحات متا يک ابزار ارزشمند هم براي کاربران و هم براي موتور جستجو در مورد مديريت سئو است. هنگامي که صفحه در SERP ظاهر مي شود، کاربران آن را اسکن مي کنند تا ببينند آيا به درخواست آنها پاسخ مي دهد يا خير. يک توصيف با کيفيت مي تواند تأثير مثبتي بر تعداد افرادي که از طريق سايت شما کليک مي کنند داشته باشد. به نوبه خود، اين مي تواند ترافيک و تعامل شما را افزايش دهد و رتبه شما را در SERP بهبود بخشد.

 

چگونه توضيحات متا را مي نويسيم؟

در اينجا يک تفکيک پنج مرحله اي، بر اساس توصيه ها و پيشنهاداتي است که گوگل در دستورالعمل هاي وب مستر خود بيان کرده است، در مورد چگونگي نوشتن توضيحات موثر که به رشد CTR شما از ليست هاي شما در SERP و تبديل شدن به يک متخصص در SEO کمک مي کند.

 

دقت و کيفيت

نگراني اوليه براي توصيف کيفيت هميشه دقت است. خلاصه بايد به درستي محتوا را توصيف کند و انگيزه اي را براي کاربران ايجاد کند تا روي اين پيوند خاص کليک کنند. به خاطر داشته باشيد که درست مانند بقيه مطالب شما، پر کردن کلمات کليدي يا استفاده از فهرستي از کلمات کليدي، زمينه يا اطلاعات مفيد کمي را براي کاربر فراهم مي کند. اين يک تجربه کاربري ضعيف ايجاد مي کند و باعث تشويق کليک نمي شود. توضيحات متا بايد قطعه هايي از محتواي با کيفيت بالا باشد.

 

. محدوديت شخصيت

مهمترين متن را نزديک ابتداي تگ توضيحات قرار دهيد. گوگل محدوديت کاراکتري را براي طول توضيحات متا تعيين نمي کند، اما تعداد کاراکترهاي نمايش داده شده براي کاربران در SERP را محدود مي کند. بهترين روش اين است که طول توضيحات متا را بين 120-150 کاراکتر نگه داريد. اين تضمين مي کند که کل توضيحات شما هم روي دسکتاپ و هم در تلفن همراه ظاهر مي شود.

 

 

 

قوام و اصالت

از آنجايي که توضيحات متا هميشه براي کاربران نمايش داده نمي شود، صاحبان سايت تمايل دارند اهميت آنها را ناديده بگيرند. به خصوص در حال حاضر از آنجايي که DMOZ ديگر نقشي در اين فرآيند نخواهد داشت، برندها بايد اطمينان حاصل کنند که هر صفحه داراي توضيحات منحصر به فرد و با کيفيت است، به خصوص براي صفحاتي که متن روي آنها وجود ندارد. توضيحات يکسان نبايد در چندين صفحه وب سايت استفاده شود. هر صفحه از محتوا چيزهاي متفاوتي را براي کاربر ارائه مي دهد، بنابراين توضيحات متا بايد به طور مشابه منحصر به فرد باشد و آنچه که صفحه را مهم و مرتبط مي کند، بيان کند.

 

از دعوت به اقدام استفاده کنيد

توضيح را به عنوان متن اصلي در يک آگهي جستجو در نظر بگيريد. آنچه را که صفحه ارائه مي دهد توصيف کنيد و سپس از کلمات زبان عملي استفاده کنيد، مانند «آموزش چگونه…»، «کشف چگونه…»، «درباره... بخوانيد»، «از مزيت استفاده کنيد...»، «ثبت نام براي يک دوره آزمايشي رايگان…» .

 

دستورالعمل هاي روبات ها در صورت نياز

از آنجايي که DMOZ ديگر عملياتي نيست، دستورالعمل روبات هاي NOODP ديگر استفاده نخواهد شد. با اين حال، گوگل همچنان به صاحبان سايت اجازه مي دهد تا اگر مي خواهند از نمايش هر نوع قطعه اي در SERP توسط موتور جستجو جلوگيري کنند، از دستورالعمل روبات هاي "nosnippet" استفاده کنند. اين باعث مي شود که نتيجه فقط عنوان را نشان دهد. تکه هايي که در زير لينک هاي وب سايت شما در SERP ظاهر مي شوند، نقش مهمي در ايجاد توجه و ترافيک براي وب سايت شما دارند. آنها ارتباط شما را با خوانندگان احتمالي نشان مي دهند.

 

توضيحات متا مي‌تواند تأثير قوي بر روي اينکه آيا افراد از طريق نتيجه SERP شما روي محتواي شما کليک مي‌کنند يا خير، داشته باشد. براي ايجاد توضيحاتي کار کنيد که الهام بخش و مجذوب کاربر باشد به طوري که او تمايل داشته باشد کليک کند و ببيند چه چيز ديگري ممکن است در مورد موضوع بگوييد.

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinteet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:34

بازاريابي وابسته به چه معناست؟

بازاريابي وابسته يک مدل تبليغاتي است که در آن يک شرکت به ديگران (به عنوان مثال، وبلاگ نويسان) براي تبليغ محصولات و خدمات خود و ايجاد فروش پول پرداخت مي کند. شرکت‌هاي وابسته تبليغات مي‌گذارند يا محصولات يا خدمات را در وب‌سايت، برنامه يا وبلاگ خود بازاريابي مي‌کنند. کميسيون در سرنخ هايي که به فروش تبديل مي شوند پرداخت مي شود.

 

چگونه مي توانم يک بازارياب وابسته شوم؟

براي تبديل شدن به يک بازارياب وابسته، در نظر بگيريد که از چه پلتفرمي براي تبليغ محصولات و/يا خدمات استفاده خواهيد کرد.6 وبلاگ ها کانالي موثر براي تبليغات و تبليغ هستند، زيرا به وبلاگ نويس اجازه مي دهد تا به عنوان يک متخصص، نظر خود را درباره پيشنهاد بيان کند.

 

پس از شناسايي يک پلتفرم، دسته بندي خاصي را پيدا کنيد که با آن راحت هستيد يا به آن علاقه مند هستيد. يک بخش متمرکز بهتر مي تواند به شما در جذب يک پايگاه اختصاصي مصرف کننده کمک کند. در مورد برنامه‌هاي وابسته تحقيق کنيد و يک يا چند مورد را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد، چه کسب کميسيون‌هاي بالا يا ايجاد ترافيک بيشتر. در نهايت، محتواي جامد و جالب را در اطراف پيشنهادات ايجاد کنيد و براي افزايش ترافيک سايت خود تلاش کنيد.

 

نمونه اي از بازاريابي وابسته چيست؟

Buzzfeed يک شرکت رسانه ديجيتال مستقر در نيويورک است که به خاطر اخبار ويروسي و داستان‌هاي سرگرمي، آزمون‌ها و بررسي محصولات شهرت دارد. بخش خريد Buzzfeed آن محصولات و خدمات شرکاي مختلف را مشخص مي کند و آنها را بررسي مي کند. بازديدکنندگان مي توانند بررسي هاي محصول Buzzfeed را بخوانند و پيوندهاي وابسته را براي خريد انتخاب کنند. Buzzfeed از هر فروش ايجاد شده از وب سايت آنها کميسيون دريافت مي کند.

 

به عنوان يک بازارياب وابسته چقدر مي توانيد درآمد داشته باشيد؟

درآمد براي بازاريابان وابسته متفاوت است، برخي از آنها چند صد دلار و برخي شش رقمي درآمد دارند. بستگي به اين دارد که چه چيزي در بازار عرضه مي شود، چه ميزان نفوذ بازارياب، ميزان دسترسي شرکت وابسته و چه مقدار زمان براي بازاريابي محصولات سرمايه گذاري شده است. اغلب، کساني که زمان بيشتري را صرف بازاريابي محصولات شرکت مي کنند، درآمد بيشتري کسب مي کنند.

 

بازاريابي وابسته در سال 2021: چيست و چگونه مي توانيد شروع کنيد

 

در ساعتي ناخدا بيدار شويد. از طريق انسداد کامل، خيابان‌هاي مملو از مسافران نيمه‌خواب، به سمت دفتر حرکت کنيد. از طريق ايميل بعد از ايميل خسته کننده تا زمان انتشار شيرين در ساعت پنج وارد ايميل شويد.

 

صداي وحشتناکي است؟

 

چه مي‌شود اگر به‌جاي پرداختن به يکنواختي و بي‌حوصلگي مسابقه موش‌ها براي کسب درآمد چند دلاري، مي‌توانيد در هر زمان و از هر کجا - حتي وقتي خوابيد - درآمد کسب کنيد؟

 

اين مفهوم پشت بازاريابي وابسته است.

 

بازاريابي وابسته يک تاکتيک محبوب براي افزايش فروش و ايجاد درآمد آنلاين قابل توجه است. فشار جديد به سمت تاکتيک هاي بازاريابي نه چندان سنتي که هم براي برندها و هم براي بازاريابان وابسته بسيار مفيد است، نتيجه داده است. در حقيقت:

 

81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاريابي وابسته استفاده مي کنند، آماري که با افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته هر ساله در ايالات متحده، همچنان افزايش مي يابد.

هر ساله 10.1 درصد افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته در ايالات متحده وجود دارد، به اين معني که تا سال 2020، اين رقم به 6.8 ميليارد دلار خواهد رسيد.

در سال 2018، هزينه‌هاي بازاريابي محتوا 62 درصد از طرح‌هاي بازاريابي سنتي ارزيابي شد، در حالي که به طور همزمان سه برابر بيشتر از روش‌هاي سنتي توليد مي‌شد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاين را مي توان به تأثير بازاريابي وابسته نسبت داد.

در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغيير کرد و نرخ‌هايي بين 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را براي سازندگان ارائه کرد و اين فرصت را براي شرکت‌هاي وابسته فراهم کرد تا درآمد غيرفعال خود را بر اساس عمودي که در آن مي‌فروشند به‌طور چشمگيري افزايش دهند.

بازاريابي وابسته جيسون استون، که با نام ديگر مربي ميليونر شناخته مي شود، تنها در ماه هاي ژوئن و ژوئيه سال 2017، مسئول 7 ميليون دلار فروش خرده فروشي بود.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته فرآيندي است که از طريق آن يک شرکت وابسته براي بازاريابي محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. شرکت وابسته به سادگي محصولي را که از آن لذت مي برد جستجو مي کند، سپس آن محصول را تبليغ مي کند و از هر فروش که انجام مي دهد، بخشي از سود را به دست مي آورد. فروش از طريق پيوندهاي وابسته از يک وب سايت به وب سايت ديگر رديابي مي شود.

https://www.behance.net/hyehewitt
https://hyehewitt7.livejoual.com/profile
https://www.quora.com/profile/Hye-Hewitt
https://www.twitch.tv/hyehewitt7
https://www.openstreetmap.org/user/HyeHewitt7
https://www.tripadvisor.com/Profile/hyeh2022
https://www.4shared.com/u/qE5t9yC5/HyeHewitt7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28602226
https://www.mixcloud.com/HyeHewitt7/
https://www.sbnation.com/users/HyeHewitt7
https://www.reverbnation.com/artist/female2359
کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:18

ماکان آريا پارسا: 6 روش براي انگيزه  دادن به کارکنان

 

اگر يک کارآفرين هستيد و از صميم قلب به شرکت خود اعتقاد داريد، آتش قوي کارآفريني در درون شما شعله ور است که هر روز به شما انگيزه مي دهد تا سخت تر کار کنيد. متاسفم، من نمي توانم در مورد کارمندان شما صحبت کنم.

 

دکتر ماکان آريا پارسا يک کارآفرين بزرگ ايراني است گاهي اوقات حتي بهترين مديران بايد از بيرون فکر کنند تا راههاي خلاقانه و قابل اعتمادي براي ايجاد انگيزه در کار خود بيابند. در اينجا 6 تکنيک و روش براي استفاده از اين کارآفرين بزرگ وجود دارد که مي توانيد به کارکنان خود دستمزد بدهيد.

کسب و کار خود را به مکاني دلپذير تبديل کنيد

 

هيچ کس دوست ندارد ساعت هاي طولاني را در يک فضاي کثيف و کسل کننده بگذراند. داشتن فضايي زيبا، روشن، کاربردي و مفرح آن را براي کارکنان بسيار دلپذير مي کند. مرحله اين است که مطمئن شويد آنها با تجهيزات نگهداري مي شوند و تجهيزات را به روز کرده و براي اولين بار کار مي کنند.

 

لذت بخش کردن محيط کار نبايد شما را نگران کند. چون قرار نيست کارهاي عجيب و غريب انجام دهيد. براي مثال سعي کنيد از هنرمندان محلي براي تزيين ديوارها و مبلمان مناسب براي طراحي فضاي داخلي دفتر استفاده کنيد. همه اينها باعث مي شود هنرمندان از بودن و کار در محيط مناسب لذت ببرند و هيجان بيشتري داشته باشند.

مديري محترم، صادق و حامي باشيد

 

از ديدگاه ماکان آريا پارسا، بد مديريتي يکي از مهم ترين افرادي است که باعث فرار افراد از کار مي شود. مواردي مانند احترام، صداقت، حمايت و وضوح مبنايي براي ايجاد يک محيط کاري دوستانه و افزايش انگيزه کارکنان است.

 

کارهاي بسيار بيشتري وجود دارد که مي توانيد انجام دهيد تا يک رهبر و مربي عالي باشيد. اگر در کل، يک مدير تازه کار ارزش خواندن چند کتاب در اين زمينه را دارد. مديريت مديريت و ايجاد انگيزه در کارکنان مانند هر مهارت ديگري نيازمند دانش و تمرين است.

 

اگر فردي هستيد که هميشه به دنبال کارمندان وفادار و ماندگار هستيد، با کارکنان خود با احترام و صداقت رفتار کنيد و نقش يک حامي را براي آنها بازي کنيد.

به کارکنان پاداش دهيد

 

اگر مردم دليلي براي رشد کسب و کار خود داشته باشند، با شما خواهند ماند. پس تو عرفان مي خواهي، پس مواظب خودت باش و داروي سوزن را به من بده. اين ممکن است پيشنهادي براي پرداخت صورتحساب براي اعتبار اضافي باشد. گاهي اوقات ممکن است بهتر باشد بخشي از يک پروژه را با کارمندان خود به اشتراک بگذاريد. اگر کارمندان بدانند که براي يک شغل خوب عمل مي کنند، استخدام مي شوند و احتمال ماندن در آن شغل بسيار بيشتر خواهد بود.

 

پاداش و تقدير براي مشارکت بيشتر آنها. اين خروج از جمعيت بسياري از افراد مولد است و کارکنان را براي شرکت حفظ مي کند. به گفته آقاي آريا پارسا، شناخت و اعطاي جايزه به کارکنان در قبال کارهاي انجام شده براي توسعه شرکت بهترين راه براي افزايش انگيزه افراد است.

 

پاداش دادن به عملکردها و دستاوردهاي عالي با آنچه کارکنان شما مي خواهند، آنها را ادامه مي دهد و آنها را به سمت بهتر شدن سوق مي دهد. اين برنامه ها را بررسي کرده و به آنها دسترسي داشته باشيد. برنامه هاي روزانه، هفتگي، سه ماهه يا سالانه.

 

به کارکنان پاداش دهيد

به کارکنان فضايي براي رشد بدهيد

 

به گفته آقاي آريا پارسا، پتانسيل رشد براي افراد مهم است. منظور اين کارآفرين تنها رشد مالي نيست، بلکه رشد شغلي نيز هست. راه هاي زيادي وجود دارد که شرکت شما مي تواند فرصت هاي رشد را به کارمندان خود ارائه دهد. قدرت پرستيژ را دست کم نگيريد. وظايف مهم تر، عناوين شغلي چشمگيرتر و دفاتر بزرگتر. اينها فقط برخي از ابزارهاي اشتراک گذاري هدف گذاري هستند که مي توانيد براي کمک به کارمندان از آنها استفاده کنيد.

 

اگر کسب و کار شما به سرعت در حال رشد است، فراهم کردن فضايي براي کارمندان خود براي رشد شرکت يک انگيزه عالي است. همچنين اين عامل رواني وجود دارد که کارکنان به خاطر کار خود احساس اعتماد و احترام مي کنند. اگر در حال افتتاح مکان دوم هستيد، به اين فکر کنيد که کدام يک از کارمندان شما ممکن است براي يک نقش مديريتي مناسب باشند.

 

وقتي به کارکنان خود بهترين فرصت هاي رشد را مي دهيد، آنها فکر مي کنند که آنها فقط يک شغل فرعي هستند که مي تواند يک شغل تمام عيار باشد.

 

ميل انسان به رشد شايد بيشتر در زمينه کار مشهود باشد. با توجه به اينکه ما حدود يک سوم زندگي بزرگسالي خود را در محل کار مي گذرانيم، مي توان گفت که شغل ما تاثير زيادي در شادي ما دارد. اگر کارمندان شما از شغل خود راضي نباشند و پيشرفت کنند که به آن دست نيافته اند، به زودي ترک خواهند کرد.

بازخورد مثبت را به اشتراک بگذاريد

 

يکي از بهترين راه‌ها براي کمک به رشد کارکنان اين است که به آنها بازخورد بدهيد. اين يک اهرم کليدي براي افزايش حس و نشاط کارکنان است. با به روز رساني گزارش هاي مستقيم خود در مورد عملکرد شخصي، عملکرد کسب و کار باعث ايجاد حس ارزش در آنها مي شود.

 

خيلي خوب است که از کار خود احساس رضايت کنيد. در واقع يکي از عوامل کليدي رضايت شغلي است. رضايت از کسب و کار شما مي تواند از مکان هاي بالقوه حاصل شود. دانستن اينکه شما يک فنجان قهوه عالي براي نجات يک خانه با حذف يک درخت بزرگ درست کرده ايد

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 247 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 18:31

بهترين ماسک هاي صورت براي انواع پوست هاي مختلف

 

برخي از مواد وجود دارد که هنگام تلاش براي مراقبت از پوست نمي توانيد آن ها را از ليست خود حذف کنيد، و عسل قطعا در صدر ليست قرار دارد. اين غذاي اصلي آشپزخانه از عصر حجر در غذا و دارو استفاده مي شده است. در اينجا دلايلي وجود دارد که پوست شما نيز آن را دوست دارد.

 

فوايد عسل براي پوست

 

عسل به طور طبيعي آنتي باکتريال است که به مبارزه با آکنه کمک مي کند. عسل سرشار از آنتي اکسيدان ها است و با راديکال هاي آزاد مضري که به پوست شما آسيب مي رسانند مبارزه مي کند.

 

اين يک مرطوب کننده طبيعي است که رطوبت هوا را جذب مي کند و پوست شما را مرطوب و صاف مي کند. و مي تواند به از بين بردن سبوم اضافي (روغن) کمک کند که ممکن است منافذ شما را مسدود کند، که منجر به آن جوش هاي مزاحم مي شود.

 

با استفاده از عسل خام و فرآوري نشده بيشترين فوايد را خواهيد داشت. و اگر مايل به خريدي عالي  هستيد، عسل گون نهاوند را در صدر انتخاب هايتان قرار دهيد. اين عسل که از گياه گون در کوهستان هاي بکر نهاوند برداشت مي شود، يک ابر غذاي ضد باکتريايي با هزاران فوايد براي تقويت سيستم ايمني و مراقبت از دستگاه گوارش است.

 

نحوه استفاده از عسل روي صورت

 

همه ما براي محصولات مراقبت از پوست پول خرج مي کنيم، اما گاهي اوقات بد نيست از سرم هاي فانتزي صرف نظر کنيم و عسل خوب مصرف کنيم. مي توانيد از آن براي شستن صورت، تهيه اسکراب يا درمان هفتگي با ماسک عسل خانگي براي مراقبت از پوست خود استفاده کنيد. عسل يک مکمل عالي براي هر رژيم مراقبت از پوست است.

 

در اينجا چند ماسک وجود دارد که براي انجام يک آرايش صورت در خانه مناسب هستند. با پوست تميز شروع کنيد و قبل از استفاده از ماسک، يک پارچه گرم و مرطوب را روي صورت خود قرار دهيد تا منافذ پوست باز شود. پس از شستشوي ماسک، صورت خود را با آب سرد براي بستن منافذ بشوييد. سپس يک روغن خوب مثل روغن بنفشه يا زيتون روي صورت خود بماليد.

 

8 دستور العمل ماسک صورت عسل

 

در اينجا سوغات نهاوند قصد دارد 8 دستور العمل ساده براي تقويت و درمان پوست را به شما معرفي کند. موردي را پيدا کنيد که براي نوع پوست شما يا مشکلي که مي خواهيد به آن رسيدگي کنيد، مناسب باشد.

 

1.ماسک صورت عسل براي پوست هاي مستعد آکنه

 

متخصصان پوست عاشق جوش شيرين هستند زيرا هم ضد التهاب و هم ضد باکتري است. آن را با آب ليمو لايه بردار و عسل تسکين دهنده ترکيب کنيد تا يک ماسک ملايم اما موثر براي کمک به کنترل آکنه داشته باشيد.

 

  • 1 قاشق چايخوري ليمو
  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • 1 قاشق چايخوري جوش شيرين
  • آب ليمو، عسل و جوش شيرين را به يک کاسه کوچک اضافه کنيد. خوب مخلوط کنيد و به آرامي روي صورت و گردن بماليد.
  • از ناحيه نزديک چشم خودداري کنيد (آب ليمو و عسل هر دو گزنده مي شوند). با ماليدن آن به پوست خود آن را به اسکراب تبديل نکنيد. بعد از 15 دقيقه ماسک را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد پاک کنيد.

 

 

احتياط در استفاده از آب ليمو: اگرچه ليمو داراي خاصيت روشن کنندگي است، اما مي تواند پوست را به نور حساس کند. صورت خود را کاملاً بشوييد و اگر بلافاصله بعد از آن زير نور خورشيد قرار گرفتيد، پوست صورت خود را تا حد امکان بپوشانيد.

 

2.ماسک صورت عسل براي پوست هاي چرب

 

ماسک هاي خاک رس براي کنترل پوست چرب عالي هستند. عسل به از بين بردن چربي اضافي کمک مي کند و خاک رس چربي هاي جذب شده  آن را از بين مي برد. در حالي که به آرامي لايه برداري مي کند.

 

بنتونيت و قرمز مراکشي دو تا از بهترين انتخاب هاي خاک رس براي متعادل کردن روغن هاي طبيعي هستند. و هر دو داراي خواص ضد باکتريايي براي درمان پوست مستعد آکنه هستند.

 

  • 1 قاشق چايخوري عسل
  • 1 قاشق چايخوري خاک رس بنتونيت يا خاک رس قرمز مراکشي
  • 1 قاشق چايخوري سرکه سيب

خاک رس، عسل و سرکه سيب را در يک کاسه کوچک  ترکيب کنيد (هنگام کار با خاک رس هرگز از فلز استفاده نکنيد). با هم مخلوط کنيد و به آرامي روي صورت و گردن بماليد. بعد از 15 دقيقه ماسک را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد پاک کنيد.

 

3.ماسک عسل براي التهاب صورت (يا پوست حساس)

 

چاي سبز و عسل دو ماده اي هستند که هر کدام بر روي قرمزي و التهاب پوست اثر ضد التهابي دارند. اين ترکيب تسکين دهنده به اندازه کافي براي پوست هاي حساس ملايم است (اگر نگران هستيد يک تست حساسيت انجام دهيد). هر دو ترکيب آنتي اکسيدان هاي قوي هستند که با راديکال هاي آزاد مبارزه مي کنند و پوست آسيب ديده را ترميم مي کنند.

 

  • 1 قاشق چايخوري پودر ماچا
  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • 1 قاشق چايخوري روغن بادام شيرين يا جوجوبا

 

پودر ماچا، عسل و روغن را در يک کاسه کوچک ترکيب کنيد و خوب مخلوط کنيد. (اگر پودر ماچا نداريد، يک کيسه چاي سبز را باز کنيد و از برگ‌هاي آن استفاده کنيد.) آن را روي صورت بماليد و بگذاريد 15 دقيقه بماند و سپس با آب گرم بشوييد.

 

4.ماسک  عسل براي پوست هاي خشک

 

عسل و آووکادو ترکيبي عالي از ترکيبات آبرسان براي پوست هاي خشک هستند. بادام آسياب شده به آرامي لايه برداري مي کند و چربي هاي خوب آن باعث مي شود پوست شما بسيار نرم شود. اگر مي خواهيد مزاياي مرطوب کنندگي بيشتري داشته باشيد، يک قاشق غذاخوري روغن به مخلوط اضافه کنيد.

 

  • 2 قاشق غذاخوري عسل (يا 1 قاشق غذاخوري عسل و 1 قاشق غذاخوري روغني مانند جوجوبا يا بادام شيرين)
  • يک چهارم آووکادو، له شده
  • 2 قاشق غذاخوري بادام، ريز آسياب شده

 

عسل و آووکادو را به يک کاسه کوچک اضافه کنيد و با هم له کنيد. بادام آسياب شده را هم بزنيد. روي صورت و گردن بماليد و بعد از 15 تا 20 دقيقه با آب گرم بشوييد.

 

5.ماسک عسل براي تغيير رنگ

 

ماسک‌هاي زردچوبه معمولاً براي صاف کردن رنگ پوست و کاهش خطوط ريز و لکه‌هاي تيره يا جاي زخم استفاده مي‌شوند. عسل يک اثر سفيد کنندگي جزئي مي افزايد در حالي که آب ليمو و ماست به آرامي لايه برداري مي کنند تا از شر پوست مرده خلاص شوند و رشد سلول هاي جديد را تشويق کنند.

 

  • 1 قاشق چايخوري آب ليمو
  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • 1 قاشق غذاخوري ماست
  • 1/4 قاشق چايخوري پودر زردچوبه

 

همه مواد را در يک کاسه کوچک با هم مخلوط کنيد. يک لايه نازک را روي کل صورت و گردن خود بماليد. 20 دقيقه استراحت کنيد و با آب گرم بشوييد. ماسک را به صورت هفتگي تکرار کنيد يا از مخلوط به عنوان يک درمان روزانه لکه ها با ماليدن آن بر روي مناطق تيره رنگ استفاده کنيد. نتايج 2-3 ماه طول مي کشد.

 

6.ماسک عسل براي مبارزه با آلودگي

 

ويتامين E يک آنتي اکسيدان قوي است که نه تنها پوست را ترميم مي کند، بلکه به مبارزه با راديکال هاي آزاد که به پوست آسيب مي رسانند نيز کمک مي کند. آلودگي ناشي از هوا يا آسيب اشعه ماوراء بنفش مي تواند باعث التهاب پوست شود. اين ماسک ترکيبي از عسل و ويتامين E براي محافظت و ترميم همزمان است.

 

-1 کپسول ويتامين E

-1 قاشق غذاخوري عسل

 

هر دو ماده را در يک کاسه کوچک ترکيب کنيد تا به شکل خمير درآيد. به مدت 15 دقيقه روي صورت بماليد و سپس با آب گرم و يک پارچه شستشو بشوييد. ممکن است براي پاک کردن کل ماسک نياز به شستشوي مکرر داشته باشد.

 

7.ماسک عسل براي پوست هاي حساس

 

بلغور جو دوسر اغلب يک ماده ضروري براي پوست هاي تحريک شده يا حساس است. خواص تسکين دهنده آن به بيماري هايي مانند اگزما يا پسوريازيس کمک مي کند. خواص ضد التهابي بلغور جو دوسر همراه با اجزاي ضد باکتري عسل، اين ماسک را به انتخابي عالي براي پوست هاي مستعد آکنه که به راحتي تحريک يا حساس مي شوند، تبديل کرده است.

 

  • 1 قاشق غذاخوري عسل گشنيز نهاوند
  • 2 قاشق غذاخوري بلغور جو دوسر پخته شده

 

 

عسل و بلغور جو دوسر را با هم مخلوط کنيد تا خمير غليظي تشکيل شود و با نوک انگشتان روي صورت يا پوست تحريک شده بماليد. قبل از شستن با آب گرم، بگذاريد 15-20 دقيقه بماند.

 

8.ماسک عسل براي پيري پوست

 

تخم مرغ حاوي لوتئين است که به آبرساني و ترميم بافت پوست کمک مي کند. خواص حفظ رطوبت عسل، همراه با سفيده تخم مرغ و خواص سفت کنندگي آن، ترکيبي قوي  براي مبارزه با پيري پوست ايجاد مي کند.

 

با افزودن اينها به عملکرد سلولي حمايتي که چند قطره کندر ايجاد مي کند، ماسکي سرشار از خواص تقويت کننده پوست خواهيد داشت.

 

  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • سفيده تخم مرغ 1عدد
  • 2 قطره اسانس کندر

 

 

سفيده تخم مرغ و عسل را مخلوط کرده، کندر را به آن اضافه کنيد و به صورت و گردن بماليد. از ناحيه چشم دوري کنيد.

 

عطر کندر نيز فضاي آرامش بخشي را ايجاد مي کند، پس بنشينيد و اجازه دهيد ماسک کار را انجام دهد. بعد از 10-15 دقيقه با آب گرم آن را بشوييد.

منبع: https://soghatnahavand.ir/

 

https://disqus.com/by/bobbymiller4/about/

https://en.gravatar.com/soghatnahavand

https://www.quora.com/profile/Bobby-Miller-344

https://www.indiegogo.com/individuals/28664629

https://soundcloud.com/user-804956295

https://buddypress.org/members/bobbymiller4/profile/

https://speakerdeck.com/bobbymiller4

https://issuu.com/bobbymiller41

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 123 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:18

بلوک سيماني سبک

بلوک هاي سيماني سبک با جايگزيني شن و ماسه با خاک رس منبسط شده، شيل يا تخته سنگ ساخته مي شوند. خاک رس منبسط شده، شيل و تخته سنگ با خرد کردن مواد خام و حرارت دادن آنها تا حدود 2000 درجه فارنهايت (1093 درجه سانتيگراد) توليد مي شوند. در اين دما، به دليل توليد سريع گازهاي ناشي از احتراق مقادير کمي از مواد آلي محبوس شده در داخل، مواد پف مي‌کنند. يک بلوک سبک معمولي 10.0-12.7 کيلوگرم وزن دارد و براي ساخت ديوارها و پارتيشن هاي غير باربر استفاده مي شود. از سرباره کوره بلند منبسط شده و همچنين مواد طبيعي آتشفشاني مانند پوکه و اسکوريا براي ساخت بلوک هاي سبک استفاده مي شود.

علاوه بر اجزاي اصلي، مخلوط بتن مورد استفاده براي ساخت بلوک سيماني همچنين ممکن است حاوي مواد شيميايي مختلفي به نام مواد افزودني براي تغيير زمان پخت، افزايش مقاومت فشاري يا بهبود کارايي باشد. اين مخلوط ممکن است داراي رنگدانه‌هايي باشد تا به بلوک‌ها رنگي يکنواخت بدهد، يا سطح بلوک‌ها ممکن است با لعاب پخته‌اي پوشانده شود تا جلوه‌اي تزييني ايجاد کند يا محافظت در برابر حملات شيميايي ايجاد کند. لعاب ها معمولاً با چسب رزيني ترموست، ماسه سيليسي و رنگدانه هاي رنگي ساخته مي شوند.

بلوک سيماني استاندارد

در ساخت سازه و انتخاب مصالح مناسب براي پيشبرد پروژه، دو موضوع مهم و اساسي مطرح ميشود که محل پروژه و کاربري سازه از جمله اين موارد ميباشد. ويلا سازي از جمله پروژه هاي رايج در شهرهاي مختلف يا حومه شهرها مي باشد که به دليل وسعت فضا و شرايط اقليمي منطقه، بايد براي ساخت آن از مصالح مناسب و مقرون به صرفه استفاده شود. به دليل رواج بلوک سبک در صنعت ساختمان سازي، کاربرد بلوکهاي سبک در ويلا سازي  يا کاربرد بلوکهاي سيماني سبک در انبوه سازي، متناسب با شرايط آب و هوايي منطقه، قبل از ساخت پروژه مورد بررسي قرار ميگيرد.

قبل از هر چيز به تعريف ويلا و تفاوت اين سازه با منازل مسکوني معمولي مي پردازيم. ويلا به سازه اي مي گويند که در چهار طرف خود آزاد بوده و نما دارد. معمولا اين سازه ها در مناطق ييلاقي براي بهره مندي ساکنان از طبيعت، منظره و آب و هواي خوش منطقه ساخته ميشود. مصالحي که براي ساخت ويلا بايستي انتخاب شود، نبايد از ظرفيت حرارتي بالا برخوردار باشد، که البته باز اين موضوع، بسته به تغييرات آب و هوايي منطقه در طول شبانه روز و ميزان استفاده ساکنان از ويلا، مورد بررسي قرار ميگيرد.

 

ميزان استفاده از بلوک سيماني در پروژه‌هاي ساختماني

در واقع، در اکثر پروژه‌هاي ساختماني با توصيه مهندسين ساختمان، به دليل قيمت مناسب و کيفيت بالا، به‌صورت کاملا فراگير و تثبيت شده از اين محصول استفاده مي‌کنند.

 

بلوک سيماني سبک مخلوط سيمان، پوکه معدني و آب است که در ميکسر ملات توليد مي‌شود و در دستگاه‌هاي اتوماتيک جديد توليد و پرس مي‌شود، سپس به اتاق بخار جهت خشک شدن فرستاده مي‌شود.

بلوک استاندارد سبک، از با صرفه‌‌ترين و اصلي‌ترين مصالح ساختماني است. بلوک استاندارد از ترکيب سيمان، پوکه معدني يا ماسه‌ي ريزدانه و حباب‌هاي هوا با‌ اندازه‌هاي مختلف فرآوري مي‌گردد. بلوک‌‌ استاندارد سبک به‌ عنوان جايگزين اجر (خشت) با مزيت‌هاي بالا شده است.

بلوک استاندارد عمدتاً براي ديوارهاي غير باربر و به‌عنوان پرکننده در کف‌سازي و شيب‌بندي ساختمان‌ها قابل‌ بهره‌گيري است.

فناوري توليد بلوک استاندارد سبک در کارخانه بلوک‌زني از تکنولوژي‌هاي جديد در فرآوري ساختمان‌ها است.

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:43

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت

معراج هم در دسته بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور قرار مي گيرد. اين شرکت هواپيمايي يکي از خوش قول ترين شرکت هاي هواپيمايي کشور است و اين خوش قولي به دليل تاخير بسيار اندک پروازهاي اين ايرلاين است. علاوه بر اين به دليل فعاليت گسترده اين ايرلاين در مقاصد مختلف داخلي و بين المللي و ناوگان نسبتا بزرگ اين ايرلاين مي توان معراج را يکي از بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر اين معراج در زمينه تعميرات هواپيماها نيز دست قدرتمندي داشته و موفق به کسب گواهينامه مديريت تداوم صلاحيت پروازي شده است. اين گواهينامه براي اولين بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذايي و کترينگ قابل قبول اين ايرلاين از ديگر مواردي است که باعث رضايت خاطر مسافران پروازهاي اين ايرلاين شده است.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 525 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:51

يکي از عمده مشکلات کشاورزان و باغداران، خشک شدن درختان و نهال ها بعد از کاشت مي باشد. در اين مطلب تصميم داريم بصورت تخصصي به اين مبحث بپردازيم.

علت خشک شدن سرشاخه هاي گردو

گردو يکي از محصولات باغي مهم در ايران مي باشد که مغز ميوه و چوب آن از نظر اقتصادي ارزشمند بوده و ايران حدود ?? درصد از سطح زير کشت اين محصول را به خود اختصاص داده و از نظر توليد گردو در رتبه چهارم قرار دارد. با وجود درصد بالا سطح کشت گردو در ايران اما متاسفانه عملکرد پاييني در توليد محصول دارد و يکي از عوامل مهم در کاهش عملکرد آفات و بيماريهاي خسارت زا در اين محصول مي باشد

يکي از عارضه هاي شايع در درخت گردو خشک شدن شاخه و سرشاخه هاي گردو مي باشد که عوامل مختلفي مانند سرماز زدگي، آفاتي مانند کرم خراط و بيماري هاي از قبيل شانکر باکتريايي مي تواند باعث بروز اين علائم گردد. ولي مهمترين و شايع ترين عامل در خشک شدن شاخه و سرشاخه هاي گردو بخصوص در مناطق گرم قارچ بيماريزا گاهي و خسارتزاي بنام ناتراسيا (Nattrassia magniferae) مي باشد.

 اين بيماري اولين بار از درختان گردو از کرمان گزارش شده است و تاکنون در درختان مختلفي مانند پسته، بادام، گلابي، سيب، هلو، صنوبر، بيدمجنون از نقاطق مختلف ايران مشاهده و گزارش گرديده استتمامي ارقام گردو به اين بيماري حساس مي باشد، همچنين درختاني که از نظر تغذيه دچار ضعف مي باشد براي آلودگي به اين بيماري مساعد تر هستند. اين بيماري در مناطق سردسير خسارت چنداني وارد نمي کند و برعکس در مناطق گرما و خشک خسارت شديدي مي تواند به درختان وارد کند

علائم بيماري ناتراسيا در گردو

براساس تجربه اکين نهال اين قارچ بيماريزا گياهي روي برگ هاي درختان گردو علائمي نداشته و  خسارت آن روي شاخه و تنه مي باشد. اسپور هاي (بذرهاي قارچ) اين قارچ فقط قادر است که از پوست نازک و سبز درختان نفوذ کرده و به درخت خسارت وارد کند.

در درختان مسن اين قارچ نمي تواند از پوست ضخيم تنه رخنه کند و فقط از پوست نازک سرشاخه ها نفود کرده و به همين جهت در درختان مسن ابتدا خشکيدگي در سرشاخه هاي بالاي درخت مشاهده مي گردد که بتدريج به سمت پايين توسعه مي يابد. اين قارچ ابتدا از پوست درخت وارد شده و موجب سياه شدن بافت چوبي تنه درمحل نفوذ مي گردد.

 اين سياه شدگي بافت بتدريج به استوانه مرکزي شاخه پيشروي و در نهايت کل شاخه در بر گرفته و با انسداد بافت آوندي در محل آلودگي که ممکن است در اثر تخريب بافت آوندي يا تيلوز ايجاد گردد موجب خشک شدن شاخه و سرشاخه مي شود، که اين خشکيدگي در صورت آلودگي شديد همراه با دماي بالا هوا بصورت سبز خشک شدن برگها و  ماندن آنها روي شاخه نمايان مي گرددکود جادوگر گياهان رو ببين!

علائم آلودگي در روي تنه بصورت رگه هاي سوختگي و رنگ پريدگي بخصوص در سمت رو به آفتاب بروز مي کند و سپس پوست در محل سوختگي و خشک شده شاخه و تنه بصورت کاغذي در آمده که از تنه جدا شده و زير پوست حالت دودي مانند سياه مشاهده مي گردد که در واقع اسپور هاي قارچ بوده که مي تواند با وزش باد و باران به راحتي پراکنده شده و موجب آلودگي ساير درختان گردد.

همچنين در برخي موارد در روي تنه و شاخه هاي خشک در اثر قارچ ناتراسيا جوش هاي  نارنجي رنگي مشاهده مي شود که اين جوش هاي نارنجي رنگ (فيتيله نارنجي) در اثر الودگي ثانويه به قارچ فرصت طلب سيتوسپورا مي باشد که اين قارچ سيستوپورا اغلب به بافت هاي چوبي ضعيف يا خشک شده در اثر ساير قارچ ها در اغلب درختان حمله مي کند

نکته: در درختان جوان يا نهال هاي تازه کاشته شده قارچ ناتراسيا مي تواند به تمامي بخش هاي تنه و شاخه درخت که داراي پوست نازک و سبز هست حمله کند و موجب خشک شدن کل درخت، شاخه هاي بزرگ يا بخش اعظمي از درخت گردد.

اسپورهاي قارج که نسبت به سرما، خشگي و گرما مقاوم بوده مي تواند توسط باد و باران از منبع آلودگي (درختان آلوده در باغ) به ساير مناطق و درختان پراکنده شوند. آرتروسپور هاي (نوعي بذر مقاوم مخصوص قارچ ها) به راحتي مي توانند از طريق زخم هاي موجود در تنه که در اثر ضربات مکانيکي، زخم هرس، زخم هاي ناشي از نوسانات دمايي به پوست و تنه درخت نفوذ کرده و موجب آلودگي گردد.

 براساس مشاهده ميداني گروه اکين نهال ارتورسپور هاي ناتراسيا مي تواند حتي از پوست سالم، نازک و سبز درختان جوان و نهال ها نيز نفوذ کرده و موجب آلودگي و تخريب بافت چوبي و آوندي درخت گردد. اين بيماري در تابستان بخصوص در دماي بالا بيشتر گسترش يافته و خسارت شديدتري وارد مي کند.

درمان و کنترل خشکيدگي سرشاخه و شاخه هاي گردو

تاکنون روشي براي درمان خشکيدگي سرشاخه و شاخه گردو در اثر قارچ ناتراسيا معرفي نشده است و بهترين روش براي کنترل اين بيماري پيشگيري و جلوگيري از آلودگي به اين بيماري مي باشد. مهمترين نکته در مورد کنترل بيماري ناتراسيا حذف منبع آلودگي مي باشد.

 اين منبع آلودگي مي تواند يک درخت خشک شده در باغ، يک باغ آلوده در يک منطقه باشد. با توجه به بازديد هاي ميداني گروه اکين نهال درختان و باغات گردو در منطقه غرب و جنوب غرب استان تهران (ملارد، صفا دشت، گرمدره، شهريار، قدس) و اغلب مناطق استان کرج بطور وسيعي دچار آلودگي به اين بيماري مي باشد.

از اينرو براي کنترل موثر اين بيماري نياز به هماهنگي جامع در ميان کشاورزان و باغداران در اين مناطق مي باشد. زيرا در صورت رعايت و اجرا روش هاي کنترلي توسط يک باغدار و عدم رعايت آن توسط باغدار مجاور و يا هم منطقه اي موجب کاهش راندمان کنترل بيماري در باغ تيمار شده و در نهايت عدم موفقيت کامل  در کنترل اين بيماري مي گرددگياهات براي رشد عاشق درين گرين هاس ميشن پس ببينش!!!

با اين وجود بهترين روش براي کنترل بيماري ناتراسيا در يک باغ و درخت آلوده، هرس شاخه خشک شده و آلوده حدود ?? سانت پايين تر از انتهاي محل خشک شده و يا داراي علائم بطوري که در محل هرس شده بافت سالم بوده و پوشاندن محل هرس با چسب باغباني مي باشد.

در صورت خشک شده درخت در اثر اين بيماري بايد درخت آلوده کاملا بريده شده و بقاياي آلوده در بيرون از باغ سوزانده و منهدم گردد. همچنين براي جلوگيري از انتشار بيماري از باغات مجاور بايستي درختان گردو چندين بار در سال با سم اکسي کلر مس با غلطت ? در هزار و يا تيوفانات متيل با غلظت ? در هزار سمپاشي گردد.

 نکته مهم ديگر اينکه درختان گردو ضعيف از نظر تغذيه به اين بيماري حساسيت بيشتري (با فسفيت پتاسيم فيتوپاد پادنا،  کينگ ايکس گرين گردوي قوي تري داري پس کليک کن!) دارند بنابراين تغذيه مناسب درختان گردو و ساير درختان براساس يک برنامه غذايي جامع و دقيق موجب مقاومت درخت در برابر بيماري ناتراسيا و اکثر ساير بيماريها و آفات گياهي مي گردد.

در صورت تشخيص محل نفوذ قارچ ناتراسيا در درخت جوان و نهال ها در مراحل اوليه آلودگي قبل از خشک شدن شاخه مي توان محل نفوذ را با چاقو ضدعفوني شده با وايتکس تراشيده و سپس محل زخم پس از تزريق را با بردو تيمار  و سپس محل را با چسب باغباني پوشانده شود.

 نکته مهم در اين عمل اين است که نبايد کل پوست تنه در محل زخم تراشيده شود زيرا در اين حالت ارتباط آوندي شاخه از بين رفته و نهايت خشک مي شود (براي اگاهي و آشنايي بهتر با روش کنترل اين بيماي مي توانيد از متخصصين گياهپزشکي اکين نهال مشاوره بگيرد).

 نکته مهم ديگر اينکه در تابستان هاي گرم به دليل حساسيت گردو به دماي بالا و سوختن برگها، موجب ضعف شديد گردو و در نهايت خسارت شديد اين بيماري در مناطق آلوده مي باشد. از اينرو باغداران حتما بايد روش هاي مديريتي براي افزايش مقاومت گردو در برابر گرماي تابستان مانند محلول پاشي با سيليکات پتاسيم، محلول پاشي با ترکيبات آمينو اسيدي را در برنامه خود قرار دهند.

کارشناسان متخصص و حرفه اي در نهالستان akinnahal آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره به شما در مورد خريد نهال و احداث باغ ميباشند.

 

 

 

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:33

تعرف على العطور الشعبية

 

هناك العديد من ماركات العطور والكولونيا ذات السمعة الطيبة في الوقت الحالي ، لكن بعضها يحظى بشعبية كبيرة. يمكنك أن ترى شعبية هذه الماركات والعطور بين الناس وبائعي مستحضرات التجميل. تقع العطور التي غالبًا ما تشمها بين مختلف الأشخاص أو العلامات التجارية التي يقدمها البائعون لك باعتبارها العطور الأكثر مبيعًا في هذه الفئة.

 

أشهر عطور الرجال

 

من أجل أن يكون لديك الخيار الأنسب ، فإنه يقدم 8 ماركات مختلفة من أفضل وأشهر العطور الرجالية في العالم. ابقي على اتصال.

 

 

عطر Noir Black Lalique

 

Lalique هي واحدة من أشهر العلامات التجارية للعطور الرجالية وذات السمعة الطيبة والتي بدأت عملها في هذا القرن الجديد وعمرها أقل من عقدين. عطر Lalique Black Neur Men Eau de Toilette ، برائحته الخشبية والعطرية ، جذاب للغاية للرجال لدرجة أن الكثير من الناس حول العالم يستخدمونه.

 

إذا كنت مهتمًا بالروائح الحارة والمرة ، فاختر Noir Black Lalique دون تأخير.

 

هذا العطر مناسب جدا لفصلي الخريف والشتاء. نقطة أخرى مثيرة للاهتمام في هذه العبوة الجذابة هي أنها جعلت هذا المنتج علامة تجارية مشهورة.

ماء تواليت للرجال Souge Dior

 

إذا كنت تبحث عن عطر شهير يمكن استخدامه طوال أيام السنة ، فإن هذا العطر يعد خيارًا مناسبًا جدًا. أحد الأسباب التي نوصي بها بشراء العطر المذكور هو أن رائحته الجذابة باردة وحامضة ومرة ??وبالتالي يمكن أن تغطي مجموعة واسعة من الأذواق.

 

يحتوي ماء تواليت Souge Dior للرجال على مكونات طبيعية توفر عطرًا أصليًا للمستهلك ويمكن استخدامه في بيئات العمل والمناسبات الرسمية. جذبت المتانة العالية لعطر سوج ديور للرجال انتباه الكثيرين وأصبح أحد أكثر العطور شعبية بين الرجال.

 

 

ماء تواليت رجالي ليجند أوف مونت بلانك

 

إذا كانت لديك شخصية مريحة وترغب في إظهار ذلك في عطرك ، يمكنك استخدام هذا العطر. يتمتع ذا ليجند اوف مونت بلانك او دي تواليت للرجال ببنية طبيعية ورائحة لطيفة ، وهذا هو سبب ازدياد محبي هذا العطر يوما بعد يوم في جميع أنحاء العالم.

 

نوع العطر المستخدم في Legend of Mont Blanc Men Eau de Toilette بارد وحامض ومرير ، وهو مناسب جدًا لفصلي الربيع والصيف. من المميزات الشيقة لهذا العطر انتشار الرائحة التي استطاعت جذب انتباه المستهلكين.

 

خلاصة العطر الأسود للرجال حزمة جديدة لورين ميزون

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر من نوع الخشب الشرقي ، والتي يمكن تصنيفها ضمن مجموعة العطور الدافئة والمرة.

 

يستخدم هذا العطر في الغالب في فصلي الربيع والصيف. يستخدم عطر خلاصة بلاك عود لورين ميزون للرجال نفحات من جوزة الطيب والبخور والكمون ، والتي توفر عطرًا فريدًا للمستهلك. يصلح هذا العطر لحضور التجمعات المختلفة ويمكنك استخدامه في أماكن مختلفة.

 

عطر رجالي أو دي بارفان بيجاسوس دي مارلي

 

من الآمن القول أن هذا العطر من أفضل العطور الشرقية التي تنتجها هذه الشركة الفرنسية ومتاح لمحبي روائح الفانيليا. يمكن أن تدل الرائحة الدافئة والمرة لهذا العطر على وجودك في أي حفلة ويوصى باستخدام هذا العطر في الخريف والشتاء.

 

التصميم الجميل لهذا العطر جذاب للغاية للوهلة الأولى ، لكن شراء العطر المذكور ليس له هذه الميزة فقط ، وإلى جانب التصميم الجميل ، فإن متانته عالية جدًا أيضًا ، ويمكنك التأكد من أنه من خلال تحضير هذا المنتج ، هو منتج قيم.

 

عطر أونتوس للرجال أو دي بارفان كريد

 

إذا كنت تبحث عن عطر رجالي مناسب لهذا اليوم ، يمكنك اختيار هذا العطر. الرائحة المستخدمة في هذا العطر من الفواكه والنباتات العطرة ، في النوتة الأولية التي يتم فيها استنشاق البرتقال ، والعنب الأسود ، والأناناس ، والتفاح الأخضر ، وفي قلب العطر يمكنك أن تشعر برائحة الباتشولي والورد والياسمين.

 

كما تمنح النوتة النهائية المستهلك تجربة فريدة برائحة المسك والعنبر والأوكوموس والفانيليا. يتميز عطر أونتوس كريد للرجال برائحة معتدلة (متوازنة) ومرة ??وحلوة يمكنك استخدامها في جميع الفصول.

ماء عطر للرجال ون مليون برايف باكو رابان

 

إسبانيا هي أصل أحد العطور الأكثر شعبية في عالم الرجال هذه الأيام ، حيث تم استخدام الروائح الشرقية والحارة والحلوة والدافئة ، والتي يمكن أن يكون مذاق كثير من الرجال. في الهيكل الأولي لهذا العطر ، تم استخدام الحمضيات ، والعلكة ، والنباتات العطرية ، والدخان ، والتوابل ، والخشب ، مما يشير إلى أننا نواجه رائحة دافئة ومرة ??وحلوة.

 

اجتذبت العبوات المختلفة لهذا العطر انتباه المستخدمين ولها شكل يشبه سبيكة الذهب التي اشتريت منها بالفعل منتجًا ذهبيًا ثمينًا عن طريق شراء العطر المذكور. عطر One Million Prive Paco Raban Men Eau de Parfum هو منتج فريد برائحته طويلة الأمد وانتشاره العالي.

 

ماء عطر للرجال Interload Waves

 

هذا العطر من العطور التي يتم إنتاجها في الدول العربية وله متانة عالية جدا. بلد منشأ Men Eau de Parfum Interlude Amvaj هو عمان ، وهذا العطر له رائحة عالية ، إلى جانب متانته العالية ، مما أدى إلى زيادة قيمة شراء المنتج بشكل كبير.

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر دافئة ومرّة وحلوة وهي مناسبة جدًا للاستخدام في الخريف والشتاء. في تحضير هذا العطر ، تم استخدام روائح الزهور والجلود والنباتات العطرية وخشب الصندل ، والتي يمكن أن تكون مناسبة لأذواق كثير من الناس.

 

ماء تواليت للرجال من ليلى حاتمي

 

كما تعلمون ، دخل مشاهير إيرانيون عالم العطور لبعض الوقت ، وبعضهم لديه عطور معطرة ودائمة بأسمائهم الخاصة ؛ أحد هذه الأسماء هو Leila Hatami Men's Eau de Toilette. يعتبر هذا العطر من العطور المرة في فئة السعر الاقتصادي.

 

ينصح بشدة للرجال في منتصف العمر لاستخدامه في المواسم الحارة. يتميز هذا العطر الرجالي الجذاب برائحة البرتقال والفلفل الأسود والهيل في النوتة الأولى. ثم يصل إلى المكونات الفاكهية للبلاك بيري والتفاح الأخضر والنعناع وينتهي أخيرًا بالمكونات النهائية من الطحالب والعنبر ونجيل الهند.

 

للرجال ماء تواليت

 

نويد محمد زاده من المشاهير الإيرانيين الآخرين الذين يوجد عطرهم في مجموعة العطور الشعبية والأكثر مبيعًا. تحظى نافيد بشعبية كبيرة بين المعجبين الشباب من خلال تقديم عطرين للرجال والنساء بنفس شكل الزجاج وعبوته.

 

يبدأ ماء تواليت للرجال من نافيد محمد زاده مع النفحات الأولية من أوراق البنفسج والريحان والبرغموت ، وينتهي بالنوتة الوسطى باستثناء الفلفل الهندي والوردي ، وينتهي بنوتة نهائية شهيرة لنجيل الهند الهندي الشهير.

 

هذا العطر مناسب أيضًا للشباب ويمكن استخدامه أيضًا في الفصول الأربعة.

 

سعر ماء تواليت For Him الرجالي في الدرجة الاقتصادية ويمكنك فتح حساب عليه كعطر يومي رخيص.

منبع :

https://anieh.com/

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/juanstewart4/

https://anieh818452039.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/Idea/rupnem/%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%A9_%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%A9_%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

https://myspace.com/juanstewart4

https://unsplash.com/@juanstewart4

https://www.liveinteet.ru/stat/anieh.com/

https://www.pinterest.com/juanstewart4/_saved/

https://www.behance.net/juanstewart

https://disqus.com/by/juanstewart4/about/

https://en.gravatar.com/anieh22

https://www.ted.com/profiles/32889374

 

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 135 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:18

تعرف على العطور الشعبية

 

هناك العديد من ماركات العطور والكولونيا ذات السمعة الطيبة في الوقت الحالي ، لكن بعضها يحظى بشعبية كبيرة. يمكنك أن ترى شعبية هذه الماركات والعطور بين الناس وبائعي مستحضرات التجميل. تقع العطور التي غالبًا ما تشمها بين مختلف الأشخاص أو العلامات التجارية التي يقدمها البائعون لك باعتبارها العطور الأكثر مبيعًا في هذه الفئة.

 

أشهر عطور الرجال

 

من أجل أن يكون لديك الخيار الأنسب ، فإنه يقدم 8 ماركات مختلفة من أفضل وأشهر العطور الرجالية في العالم. ابقي على اتصال.

 

 

عطر Noir Black Lalique

 

Lalique هي واحدة من أشهر العلامات التجارية للعطور الرجالية وذات السمعة الطيبة والتي بدأت عملها في هذا القرن الجديد وعمرها أقل من عقدين. عطر Lalique Black Neur Men Eau de Toilette ، برائحته الخشبية والعطرية ، جذاب للغاية للرجال لدرجة أن الكثير من الناس حول العالم يستخدمونه.

 

إذا كنت مهتمًا بالروائح الحارة والمرة ، فاختر Noir Black Lalique دون تأخير.

 

هذا العطر مناسب جدا لفصلي الخريف والشتاء. نقطة أخرى مثيرة للاهتمام في هذه العبوة الجذابة هي أنها جعلت هذا المنتج علامة تجارية مشهورة.

ماء تواليت للرجال Souge Dior

 

إذا كنت تبحث عن عطر شهير يمكن استخدامه طوال أيام السنة ، فإن هذا العطر يعد خيارًا مناسبًا جدًا. أحد الأسباب التي نوصي بها بشراء العطر المذكور هو أن رائحته الجذابة باردة وحامضة ومرة ??وبالتالي يمكن أن تغطي مجموعة واسعة من الأذواق.

 

يحتوي ماء تواليت Souge Dior للرجال على مكونات طبيعية توفر عطرًا أصليًا للمستهلك ويمكن استخدامه في بيئات العمل والمناسبات الرسمية. جذبت المتانة العالية لعطر سوج ديور للرجال انتباه الكثيرين وأصبح أحد أكثر العطور شعبية بين الرجال.

 

 

ماء تواليت رجالي ليجند أوف مونت بلانك

 

إذا كانت لديك شخصية مريحة وترغب في إظهار ذلك في عطرك ، يمكنك استخدام هذا العطر. يتمتع ذا ليجند اوف مونت بلانك او دي تواليت للرجال ببنية طبيعية ورائحة لطيفة ، وهذا هو سبب ازدياد محبي هذا العطر يوما بعد يوم في جميع أنحاء العالم.

 

نوع العطر المستخدم في Legend of Mont Blanc Men Eau de Toilette بارد وحامض ومرير ، وهو مناسب جدًا لفصلي الربيع والصيف. من المميزات الشيقة لهذا العطر انتشار الرائحة التي استطاعت جذب انتباه المستهلكين.

 

خلاصة العطر الأسود للرجال حزمة جديدة لورين ميزون

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر من نوع الخشب الشرقي ، والتي يمكن تصنيفها ضمن مجموعة العطور الدافئة والمرة.

 

يستخدم هذا العطر في الغالب في فصلي الربيع والصيف. يستخدم عطر خلاصة بلاك عود لورين ميزون للرجال نفحات من جوزة الطيب والبخور والكمون ، والتي توفر عطرًا فريدًا للمستهلك. يصلح هذا العطر لحضور التجمعات المختلفة ويمكنك استخدامه في أماكن مختلفة.

 

عطر رجالي أو دي بارفان بيجاسوس دي مارلي

 

من الآمن القول أن هذا العطر من أفضل العطور الشرقية التي تنتجها هذه الشركة الفرنسية ومتاح لمحبي روائح الفانيليا. يمكن أن تدل الرائحة الدافئة والمرة لهذا العطر على وجودك في أي حفلة ويوصى باستخدام هذا العطر في الخريف والشتاء.

 

التصميم الجميل لهذا العطر جذاب للغاية للوهلة الأولى ، لكن شراء العطر المذكور ليس له هذه الميزة فقط ، وإلى جانب التصميم الجميل ، فإن متانته عالية جدًا أيضًا ، ويمكنك التأكد من أنه من خلال تحضير هذا المنتج ، هو منتج قيم.

 

عطر أونتوس للرجال أو دي بارفان كريد

 

إذا كنت تبحث عن عطر رجالي مناسب لهذا اليوم ، يمكنك اختيار هذا العطر. الرائحة المستخدمة في هذا العطر من الفواكه والنباتات العطرة ، في النوتة الأولية التي يتم فيها استنشاق البرتقال ، والعنب الأسود ، والأناناس ، والتفاح الأخضر ، وفي قلب العطر يمكنك أن تشعر برائحة الباتشولي والورد والياسمين.

 

كما تمنح النوتة النهائية المستهلك تجربة فريدة برائحة المسك والعنبر والأوكوموس والفانيليا. يتميز عطر أونتوس كريد للرجال برائحة معتدلة (متوازنة) ومرة ??وحلوة يمكنك استخدامها في جميع الفصول.

ماء عطر للرجال ون مليون برايف باكو رابان

 

إسبانيا هي أصل أحد العطور الأكثر شعبية في عالم الرجال هذه الأيام ، حيث تم استخدام الروائح الشرقية والحارة والحلوة والدافئة ، والتي يمكن أن يكون مذاق كثير من الرجال. في الهيكل الأولي لهذا العطر ، تم استخدام الحمضيات ، والعلكة ، والنباتات العطرية ، والدخان ، والتوابل ، والخشب ، مما يشير إلى أننا نواجه رائحة دافئة ومرة ??وحلوة.

 

اجتذبت العبوات المختلفة لهذا العطر انتباه المستخدمين ولها شكل يشبه سبيكة الذهب التي اشتريت منها بالفعل منتجًا ذهبيًا ثمينًا عن طريق شراء العطر المذكور. عطر One Million Prive Paco Raban Men Eau de Parfum هو منتج فريد برائحته طويلة الأمد وانتشاره العالي.

 

ماء عطر للرجال Interload Waves

 

هذا العطر من العطور التي يتم إنتاجها في الدول العربية وله متانة عالية جدا. بلد منشأ Men Eau de Parfum Interlude Amvaj هو عمان ، وهذا العطر له رائحة عالية ، إلى جانب متانته العالية ، مما أدى إلى زيادة قيمة شراء المنتج بشكل كبير.

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر دافئة ومرّة وحلوة وهي مناسبة جدًا للاستخدام في الخريف والشتاء. في تحضير هذا العطر ، تم استخدام روائح الزهور والجلود والنباتات العطرية وخشب الصندل ، والتي يمكن أن تكون مناسبة لأذواق كثير من الناس.

 

ماء تواليت للرجال من ليلى حاتمي

 

كما تعلمون ، دخل مشاهير إيرانيون عالم العطور لبعض الوقت ، وبعضهم لديه عطور معطرة ودائمة بأسمائهم الخاصة ؛ أحد هذه الأسماء هو Leila Hatami Men's Eau de Toilette. يعتبر هذا العطر من العطور المرة في فئة السعر الاقتصادي.

 

ينصح بشدة للرجال في منتصف العمر لاستخدامه في المواسم الحارة. يتميز هذا العطر الرجالي الجذاب برائحة البرتقال والفلفل الأسود والهيل في النوتة الأولى. ثم يصل إلى المكونات الفاكهية للبلاك بيري والتفاح الأخضر والنعناع وينتهي أخيرًا بالمكونات النهائية من الطحالب والعنبر ونجيل الهند.

 

للرجال ماء تواليت

 

نويد محمد زاده من المشاهير الإيرانيين الآخرين الذين يوجد عطرهم في مجموعة العطور الشعبية والأكثر مبيعًا. تحظى نافيد بشعبية كبيرة بين المعجبين الشباب من خلال تقديم عطرين للرجال والنساء بنفس شكل الزجاج وعبوته.

 

يبدأ ماء تواليت للرجال من نافيد محمد زاده مع النفحات الأولية من أوراق البنفسج والريحان والبرغموت ، وينتهي بالنوتة الوسطى باستثناء الفلفل الهندي والوردي ، وينتهي بنوتة نهائية شهيرة لنجيل الهند الهندي الشهير.

 

هذا العطر مناسب أيضًا للشباب ويمكن استخدامه أيضًا في الفصول الأربعة.

 

سعر ماء تواليت For Him الرجالي في الدرجة الاقتصادية ويمكنك فتح حساب عليه كعطر يومي رخيص.

منبع :

https://anieh.com/

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/juanstewart4/

https://anieh818452039.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/Idea/rupnem/%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%A9_%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%A9_%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

https://myspace.com/juanstewart4

https://unsplash.com/@juanstewart4

https://www.liveinteet.ru/stat/anieh.com/

https://www.pinterest.com/juanstewart4/_saved/

https://www.behance.net/juanstewart

https://disqus.com/by/juanstewart4/about/

https://en.gravatar.com/anieh22

https://www.ted.com/profiles/32889374

 

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 383 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 20:51

بهترين برند هاي دوربين مداربسته

ساليان زيادي است که استفاده از دوربين هاي مدار بسته در مکان هاي مختلفي همچون فروشگاه ها، خانه هاي شخصي، پارک ها و … امري رايج است. در حال حاضر، با توجه به نصب آسان و قيمت هاي مناسب،  نصب دوربين مدار بسته به طور فزاينده اي تبديل به انتخاب اول اماکن و سازمان هاي مختلف براي ايجاد امنيت بيشتر شده است. امروزه دوربين هاي امنيتي تبديل به يک جزء کليدي در سيستم هاي امنيتي خانگي شده اند. و در بسياري از برندهاي مختلف با بسياري از ويژگي هاي متنوع توليد مي گردند. که اين امر منجر شده تا انتخاب دوربين مدار بسته مناسب از ميان اين برندهاي مختلف براي کابران دشوار گردد. مطلب زير اطلاعاتي را در مورد برند هاي مختلف جهت يافتن بهترين دوربين مدار بسته متناسب با نياز مصرف کننده و کاربري هاي مختلف ارائه مي دهد.

برندهاي اصلي و برندهاي متفرقه

متاسفانه يکي از مشکلات رايج در بازار فروش دوربين هاي مدار بسته گسترش برند هاي فيک و بعضا تقلبي است که انتخاب را براي مشتريان دشوار مي نمايد. به همين جهت در مطلب زير سعي کرده ايم که بهترين برند هاي معتبر و با کيفيت دوربين مدار بسته را در اختيار خواننده گرامي قرار دهيم.

 

 

 

هايک ويژن

دوربين هايک ويژن متعلق به کشور چين است و از جمله برندهاي مطرح در سطح جهاني در زمينه فروش دوربين هاي مداربسته و تجهيزات امنيتي و حفاظتي است. به دليل قيمت مناسب اين محصولات و همچنين کيفيت بالاي آن از محبوبيت زيادي در ميان کاربران برخوردار است. دوربين مداربسته هايک ويژن پرفروشترين برند دوربين مدار بسته در داخل ايران است که در بسياري از اماکن از جمله بانک ها و مراکز دولتي بزرگ، ايستگاه هاي مترو و … استفاده مي گردد.شرکت Hikvision در حال حاضر بيش از 20.000 کارمند دارد که بيش از 9300 نفر از آنها مهندسين بخش تحقيق و توسعه هستند. مرکز اصلي تيم تحقيق و توسعه در شهر هانگژو چين مستقر است. در سطح جهاني نيز اين مراکز تحقيق و توسعه در شهرهاي مونترال کشور کانادا و سيليکون ولي در ايالت کاليفرنيا در شمال آمريکا مستقر هستند.

هايک ويژن در ايران داراي نمايندگي رسمي است. بنابراين بهتر است براي خريد محصولات آن به نمايندگي هايک ويژن مراجعه نمائيد.”

 

 

اکسيس (Axis)

اکسيس يک شرکت سوئدي است که در زمينه توليد انواع دوربين مداربسته تحت شبکه و نرم افزار هاي مربوط به آن فعاليت مي کند. کيفيت محصولات از کيفيت بالايي برخوردار بوده و از جمله شرکت هاي بزرگ در توليد دوربين مدار بسته است. مدل کسب و کار شرکت Axis باعث شده تا به عنوان پيشرو در بازار جهاني دوربين هاي مدار بسته شبکه مطرح شود. و در حال نيز در حال توسعه محصولات تحت شبکه و تجهيزات مربوطه براي گسترش استفاده از دوربين هاي IP است.

 

 

پاناسونيک (Panasonic)

شرکت پاناسونيک سکيوريتي در زمينه توليد تجهيزات حفاظتي و مدار بسته فعاليت مي کند و از زير مجموعه هاي شرکت پاناسونيک است. کيفيت محصولات توليدي اين شرکت بسيار بالاست و يکي از بزرگترين توليدکنندگان تجهيزات مداربسته در جهان محسوب مي وشود. محصولات اين شرکت شامل دوربين هاي آنالوگ و شبکه، تجهيزات جانبي و نرم افزار هاي مرتبط با سيستم مداربسته مي شود.

 

 

بوش (Bosch)

شرکت Bosch Security از زيرمجموعه هاي شرکت بوش است و در زمينه توليد سيستم هاي امنيتي مداربسته فعاليت مي کند. اين شرکت نيز از جمله شرکت هاي مطرح در زمينه توليد تجهيزات مدار بسته در جهان است. محصولات اين شرکت شامل دوربين هاي مدار بسته آنالوگ، شبکه، تجهيزات جانبي و نرم افزار هاي مربوط با سيستم هاي مدار بسته است.

 

 

 

 

ويووتک (Vivotek)

برند ويووتک متعلق به کشور تايوان است که از جمله برنده اي شناخته شده در بازار داخلي محسوب مي گردد. اين شرکت در سال 2000 فعاليت خود را در زمينه توليد سيستم هاي مداربسته آغاز نمود. فعاليت اين شرکت در زمينه دوربين هاي مدار بسته تحت شبکه است. همچنين اين شرکت سعي دارد تا محصولات خود را مطابق با استانداردهاي زيست محيطي توليد کند و محصولات آن داراي گواهينامه استاندارد مربوط به محيط زيست، تحت عنوان ويووتک سبز هستند.

 

 

 

ژئو ويژن (GeoVision)

برند ژئوويژن نيز از جمله شرکت هاي تايواني است که در زمينه توليد دوربين هاي مدار بسته شبکه فعاليت مي کند. محصولات اين شرکت شرکت شامل دوربين هاي مداربسته تحت شبکه تجهيزات جانبي و نرم افزارهاي مرتبط با سيستم مداربسته مي شود.

 

آويژيلون (AVIGILON)

شرکت کانادايي است که در زمينه توليد و فروش تجهيزات مدار بسته فعاليت ميکند. تنوع محصولات توليدي اين شرکت بالا است و شامل محصولاتي از جمله دوربين هاي مداربسته تحت شبکه، تجهيزات جانبي و نرم افزارهاي مرتبط با سيستم مداربسته مي شود.

 

 

 

 

موبوتيکس (MOBOTIX)

موبوتيکس يک شرکت آلماني  که در زمينه توليد سيستم هاي امنيتي، حفاظتي و مداربسته تحت شبکه فعاليت مي کند. محصولات اين شرکت شامل سيستم هاي مداربسته تحت شبکه، تجهيزات جانبي و نرم افزارهاي مرتبط با سيستم مداربسته مي شود.

 

 

اي وي تک (AVTECH)

يکي ديگر از شرکت هاي تايواني فعال در زمينه توليد تجهيزات مداربسته شرکت اي وي تک است. محصولات اين شرکت شامل دوربين هاي مداربسته آنالوگ و شبکه و تجهيزات جانبي مي شود.

 

 

 

زيمنس (Siemens)

زيمنس يک شرکت آلماني است که در زمينه توليد تجهيزات الکتريکي فعاليت مي کند. اين شرکت نقش زيادي در بازار دوربين مداربسته در جهان ندارد اما محصولاتي آن مناسب براي کاربري هاي خاص است.

 

  1. https://hiktejarat.com/product/ds-7732ni-k4/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-بولت-2-مگاپيکسل-تحت-شبکه-هايک-ويژ/
  1. https://hiktejarat.com/school_video_surveillance_guide/
  1. https://hiktejarat.com/product/tl-sg1016-سوئيچ-16-پورت-tp-link/
    

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:29

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سري‌هاي جديد DELL EMC موسوم به Unity XT، آرايه هاي ذخيره ساز به ميزان 2 برابر داراي IOPS بيشتر، فضاي رم بيشتر و 50% درايو بيشتر نسبت به سري هاي قبلي خود دارا مي باشد.

 در بخش تکنولوژي خبرگزاري ايلنا  گزارش جامعي در ارتباط با مقايسه مدل هاي ذخيره ساز ها بيان شده است . اين ذخيره سازهاي All Flash و Hybrid با داشتن کنترلرهاي Dual Active و ويژگي هاي Enterprise به نحوي طراحي شده اند که عملکرد خوبي داشته باشند و data reduction يا تقليل داده را به ميزان 5 برابر بهينه نموده و موجب ساده سازي اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماري

ذخيره سازهاي unity xt به دليل دارا بودن پردازنده هاي قدرتمند خانواده intel Xeon، يک معماري يکپارچه براي بلاک، فايل و Virtual Volume ها همراه با پشتيباني همزمان از پروتکل هاي Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم مي کنند. هر يک از اين ذخيره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبراي back end دستگاه و از يک معماري چند هسته اي بهره مي برند تا بهترين عملکرد از لحاظ کارايي و عملکرد را ارائه کنند. هم چنين با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) مي توان فضاي ذخيره سازي را افزايش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فيزيکي

 جهت اطلاع بيشتر در ارتباط با مشخصات فني و مشاوره فروش با کارشناسان واحد فروش رسيس در ارتباط باشيد .

 

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 16:59

با دوربين هاي حرارتي هايک ويژن دنيا را واضح تر ببينيد

 

 

تمامي اجسامي که دمايي بالاتر از صفر مطلق دارند داراي تابش حرارتي، حتي در سطوح پايين و مقادير کم هستند. اين نوع تابش، که براي چشم انسان قابل مشاهده نيست، مي تواند توسط حسگرهاي تصويربرداري حرارتي شناسايي شود. دوربين هاي مداربسته حرارتي مي توانند تصاوير را در طيف بصري و با تشخيص اختلاف دما بين يک جسم و محيط ارائه کنند. هر چه اين اختلاف بيشتر باشد، تنوع کنتراست در تصوير نيز بيشتر شده و جزئيات بيشتري قابل مشاهده خواهد بود. در مقايسه با دوربين هاي معمولي، دوربين هاي حرارتي را مي توان براي کاربري هاي پيچيده تري مورد استفاده قرار داد.

 

 

هايک ويژن داراي طيف گسترده اي از محصولات حرارتي است که با ترکيب تکنولوژي تصويربرداري حرارتي و تجربه گسترده هايک ويژن در زمينه سيستم هاي نظارت تصويري، همگي آنها قادر به برآورده کردن نيازهاي مختلف مشتريان هستند. دوربين هاي تک سنسوره بولت قادر به کاهش هزينه هاي کلي سيستم هستند. در همين راستا محصولات دو سنسوره، دوربين اسپيددام هايک ويژن و ردياب با قابليت pan & tilt و پخش همزمان تصاوير ويدئويي نيز قادر به تصويربرداري معمولي و حرارتي هستند.

 

 

با استفاده از اين تکنولوژي چالش هاي پيچيده به راحتي قابل حل خواهند بود. به عنوان مثال، اگر واحدهاي حرارتي دوربين، يک هدف را تشخيص دهند رابط هاي دوطرفه در دوربين مي توانند رديابي نوري را به صورت اتوماتيک انجام دهند. بدين ترتيب تابع تشخيص آتش سوزي مي تواند محل آن را تعيين و براي مشاهده بهتر دوربين را زوم کند. هايک ويژن براي اندازه گيري دقيق دما، دوربين هاي بولت ترموگراف و PTZ را توليد نمود، که از انواع اندازه گيري هاي خطي و نقطه اي و حرارتي پشتيباني مي کنند. کاربران مي توانند محدوديت هاي دمايي را به دلخواه تنظيم کنند. هنگامي که دماي محيط به بيش از حد تعيين شده برسد، آلارم به صدا در مي آيد. همچنين ساير دستگاه هاي حرارتي با تنظيم دستي نيز براي تست هاي صنعتي يا کاربرد هاي outdoor موجود هستند. اين دستگاه ها به آساني قابل حمل بوده و عمل ثبت و اندازه گيري دقيق دما را انجام مي دهند.

 

 

توانايي تشخيص هوشمند

اين دوربين ها با استفاده از قابليت هاي ويدئويي هوشمند مانند تشخيص نفوذ دوربين هايک ويژن (IntrusionDetection)عبور از خط هايک ويژن (Line Crossing) و مي توانند به صورت همزمان هم باعث ارسال پيام آلارم و هم فعال شدن عملکرد pan / tilt / zoom در دوربين براي ارائه تصوير مناسب از سوژه شوند. اين عملکرد به خصوص براي اهداف نظارتي در محيط هاي وسيع  کاربرد دارد.

 

 

اندازه گيري دما

دوربين هاي حرارتي مي توانند درجه حرارت اشياء مورد نظر را کنترل کنند. اگر دماي اجسام يا محيط بالاتر يا پايين تر از حد معيني باشد، سيستم آلارم دوربين به صدا در مي آيد. آنها همچنين مي توانند از طريق پالت هاي ايزوترمال محدوده هاي دمايي هايلايت شده در تصوير را رديابي کنند. بدين ترتيب امکان تفسير وقايع در تصاوير ميسر مي گردد. دوربين هاي حرارتي انتخابي ايده آل براي جلوگيري از وقوع حوادثي همچون آتش سوزي، بيش از حد گرم شدن تجهيزات، آسيب هاي ناشي از انجماد، و بسياري از عوامل مخرب ديگر مي باشند.

 

 

سازگاري محيطي بالا

سنسورهاي حرارتي مقاومت بالايي نسبت به تغيير شرايط نوري، تاريکي مطلق و بسياري از تغييرات آب و هوايي چالش برانگيز ديگر مانند باد، باران، برف، مه و … دارند. اين باعث مي شود تا دوربين هاي حرارتي به يک پلت فرم مناسب با کارايي 24 ساعته براي سيستم هاي نظارتي محسوب شوند.

 

 

مزاياي تکنولوژي دوربين هاي حرارتي هايک ويژن

ديناميکي

قابليت AGC يا AUTO GAIN CONTROL

  • دوربين با استفاده از اين قابليت محدوده ديناميکي يک تصوير را تنظيم مي کند.
  • “Adaptive” AGC : يک ويژگي در دوربين هاي مداربسته حرارتي Hikvision است که داراي يک الگوريتم پيشرفته تر از AGC خطي در دوربين هاي معمولي است.

ديناميکي

?  قابليت DDE يا DIGITAL DETAIL ENHANCEMENT

بر اساس الگوريتم بهبود يافته براي تشخيص منطقه مورد نظر در تصوير، اين قابليت تضمين مي کند که دوربين قادر به نمايش جزئيات بيشتري در تصوير باشد.

ديناميکي

قابليت کاهش سه بعدي نويز يا 3D DNR

از طريق کاهش نويز با پردازش سيگنال اصلي، پيکسل هاي نويزدار به حداقل مي رسند، و تصاوير شفاف تر ارائه مي شوند.

 

کاربردها

  • حفاظت حداکثري و تشخيص هوشمند

تشخيص سريع هدف و فعال کردن آلارم ها، حتي در شرايط تاريکي مطلق و يا شرايط آب و هوايي نامساعد مانند باران، دود، گرد و غبار و برف از جمله ويژگي هاي منحصر به فرد اين دوربين هاست.

  • اندازه گيري دما براي جلوگيري از آسيب هاي احتمالي

توانايي اندازه گيري دما در اين  دوربين ها مي تواند به شما در تشخيص تغييرات دمايي در مراحل اوليه به منظور جلوگيري از آسيب هاي ناشي از بيش از حد گرم شدن دوربين، محيط پيرامون و ساير آيتم ها کمک کند.

  • حفاظت از مرزها و مناطق ساحلي

 حفاظت از محيط هايي با وسعت و حساسيت زياد که تحت تاثير شرايط سختي آب و هوايي نيز قرار دارند مي تواند با کمک اين دوربين ها به نحو بهتر و با هزينه کمتري انجام شود.

  • پيشگيري از آتش سوزي و سرقت در انبارها

دوربين هاي حرارتي مي توانند تغييرات ناگهاني دمايي ناشي از حرارت آتش را قبل از تشخيص دود توسط ادوات تشخيص دود و آتش سوزي، تشخيص دهند. حتي در شرايط کنتراست کم، دوربين هاي حرارتي مي توانند ورود غيرمجاز افراد در مراحل اوليه تشخيص دهند.

تشخيص

در ادامه براي آشنايي بيشتر، مشخصات فني چند مدل از اين دوربين ها به عنوان نمونه ذکر شده است.

 

 

 

 

دوربين مداربسته حرارتي مدل DS-2TD2136-7/10/15/25/35 هايک ويژن

  • پشتيباني از تکنولوژي هاي عبور از خط  Line Crossing و تشخيص نفوذ Intrusion Detection
  • مجهز به سيستم آلارم حساس به دما
  • مجهز به سيستم تشخيص آتش
  • پشتيباني از استاندارد IP66

 

دوربين مداربسته حرارتي مدل DS-2TD2166-7/15/25/35 هايک ويژن

  • پشتيباني از تکنولوژي هاي عبور از خط  Line Crossing و تشخيص نفوذ Intrusion Detection
  • قابليت triple Stream در حداکثر رزولوشن در فريم 50
  • پشتيباني از قابليت auto-focus
  • مجهز به سيستم آلارم حساس به دما
  • مجهز به سيستم تشخيص آتش
  • پشتيباني از استاندارد IP66

 

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2185fwd-is/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2735fwd-izs/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce56f1t-it3/

https://tiamcctv.com/product/netmetal-5/

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 184 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:17

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:16

تبليغات در فيليمو يا آپارات؟ – کدام بستر مناسب تر است؟

تبليغات در فيليمو يا آپارات؟ ويديو، شکلي از محتوا است که از هم‌نشيني معني‌دار صدا، تصوير و حرکت شکل گرفته است. تاثيري که ويديو روي ذهن مخاطب مي‌گذارد بسيار عميق‌تر از ديگر فرمت‌هاي محتوايي است. چون تعداد بيشتري از حواس پنج‌گانه انسان را به طور همزمان با خود درگير مي‌کند. همين موضوع باعث مي‌شود که پيام نهفته در قلب محتوا به طور مستقيم به ذهن کاربر نفوذ کند و چه بسا او را به سمت اکشن مورد نظر تبليغ، مثلا نصب اپليکيشن يا خريد يک محصول سوق دهد. با ما همراه باشيد.

تبليغات ويديويي در ايران

در ايران از اوايل سال ????، صحبت هايي از نسل جديد تبليغات اينترنتي مطرح شد . اما به دليل مشکلات موجود در بستر اينترنت و کمبود سرعت،  فقط در حد حرف باقي ماند و به آينده موکول شد. پس از بهبود نسبي کيفيت و سرعت اينترنت کشور وگسترش سايت هاي ويديو محور و … دوباره از تبليغات ويديويي صحبت شد. شرکت هاي تبليغاتي به دنبال اجرايي کردن همان ايده هاي گذشته برآمدند که قبلا توانايي انجام آن را نداشتند. آنها علاوه بر تغيراتي در ايده هاي گذشته خود بصورت تخصصي تر و حرفه اي تر وارد اين عرصه شدند .

آژانس تبليغات ويديويي

در اوايل سال ???? اين شاخه از تبليغات به خوبي در وب سايت هاي فارسي گسترش پيدا کرد و توانست به جامعه اي مستقل براي تبليغات اينترنتي تبديل شود. در ابتدا تبليغات ويديويي تنها به چند ثانيه ابتدايي فيلم هاي موجود در وب سايت ها کفايت مي کرد. هر کاربر زماني که بر روي يک فيلم کليک مي کرد، در چند ثانيه اول آن فيلم، تبليغي را نگاه مي کرد. بعد از مشاهده آن تبليغ، فيلم مورد نظر اجرا مي شد .اما به مرور زمان، اين نسل از تبليغات نيز پخته تر شده و ايده هاي جديدي به اين شاخه اضافه شده است. به شکلي که امروزه تبليغات ساده گذشته به تبليغات بسيار پيشرفته در داخل اپليکيشن ها تبديل شده است.

بستر مناسب – تبلغات در فيليمو يا آپارات

ما در دو مقاله قبلي به شکل مفصل بحث تبليغات ويدئويي را بررسي کرديم. در مقاله هاي قبلي درباره عامل مهمي نام بستر صحبت شد. بستر در واقع زمين بازي ماست. گاهي زمين بازي ما تعيين کننده همه چيز است. اگر ما بازيکن خوبي باشيم اما در زميني اشتباه بازي کنيم، بازي را قبل از شروع باخته ايم. در مسابقه بازاريابي کسي برنده است که زمين درستي براي تبليغات انتخاب کرده و نسبت به آن استراتژي بچيند. اما کدام زمين بازي بهتر است؟ سايت هاي داخلي مثل تبليغات در فيليمو و نماوا يا سايت هاي خارجي. در ادامه اين موضوعات را بررسي خواهيم کرد. اما پيش از آن اجازه بدهيد نگاهي به پلتفرم هاي داخلي بياندازيم.

آپارات – سرويس اشتراک ويديو

آپارات از سرويس‌هاي اشتراک‌گذاري ويدئو در کشور ايران است. اين وبگاه توسط شرکت صباايده راه‌اندازي شده‌است و مديريت آن بر عهده محمد جواد شکوري مقدم است. آپارات در سال ?? از سوي جشنواره وب ايران در بخش چندرسانه‌اي برخط، به انتخاب کارشناسان برگزيده شد و در سال ?? نيز به عنوان بهترين وبگاه فيلم برگزيده شد. آپارات اکنون در رتبه دوم الکسا در ايران بعد از گوگل و همچنين در رتبه چهل و ششم الکسا در جهان قرار دارد.. بسياري از ويدئوهايي که امکان قرارگيري در ديگر سرويس‌هاي اشتراک‌گذاري ويدئو را دارند، در آپارات قرار نمي‌گيرند و پس از مدتي حذف مي‌شوند. اين وبگاه بر اساس قوانين جمهوري اسلامي ايران عمل کرده و عدم ايجاد تنش سياسي، عدم اهانت به مقامات سياسي و مغايرت نداشتن با شئونات از قوانين اصلي بارگذاري آن هستند.

پلن هاي تبليغات در آپارات

پخش تبليغ در حين پخش ويديو:

اين نوع تبليغ در ابتدا يا ميانه پخش ويديوها به کاربر نمايش داده مي شود و براي هدايت کاربر به لينک يا وب سايت مورد نظر شما مناسب است.

نمايش تبليغ در قسمت پيشنهادات آپارات:

ويديوي شما به صورت هدفمند در قسمت پيشنهادات آپارات به کاربران نمايش داده مي شود. کاربران با کليک روي اين تبليغ به صفحه ويديوي شما در آپارات منتقل مي شوند.

تبليغات در فيليمو

فيليمو يا آپارات فيليمو اولين سامانه نمايش درخواستي (VOD) اشتراکي با سانسور و محدوديت ايراني است که در بهمن ???? آغاز به کار کرد. اين سامانه يکي از محصولات شرکت فناوران ايده‌پرداز صبا (صباايده) است. امروزه اپراتور نماوا جدي‌ترين رقيب فيليمو در سامانه نمايش درخواستي يا همان (وي او دي) است بر اساس رتبه‌بندي الکسا فيليمو چهاردهمين سايت پربازديد ايران است. فيليمو داراي بيش از ??? هزار مشترک ماهانه با سهم بازار بيش از ?? درصدي در ميان رقبا است. در ماه ??? ميليون دقيقه محتواي ويديويي توسط کاربران فيليمو مشاهده مي‌گردد. نهنگ آبي اولين سريالي است که با سرمايه‌گذاري فيليمو ساخته شده‌است و در ? بهمن ???? منتشر شد. تبليغات در فيليمو مانند ديگر پلتفرم ها نيست و ويژگي هاي خاصي دارد.

نماوا – سرويس نمايش درخواستي

نماوا در آغاز با نام مووي‌لند که جزئي از سرزمين شاتل (شاتل‌لند) بود فعاليت خود را آغاز کرد. در فروردين ????، وب‌سايت فيلم شاتل‌لند که با نام مووي‌لند فعاليت مي‌کرد به نماوا تغيير نام داد. نخستين سريال اختصاصي نماوا سريال سال‌هاي دور از خانه است که در ?? فروردين سال ?? ه‍.ش توسط نماوا عرضه شد. اين وبگاه براي تماشاي آنلاين فيلم و … است که با برخي از شرکت‌هاي اينترنتي ايران قراردادي براي تماشاي رايگان فيلم بسته‌است. اين وبگاه نيز بلاگي دارد که در آن فيلم‌ها را نقد و درباره? آن‌ها توضيح مي‌دهد.

در تبليغات ويديويي چگونه بهترين بازخورد را بگيريم؟

فرض کنيد که شما بستر را انتخاب کرده ايد و قصد داريد تبليغات در فيليمو را شروع کنيد. حالا لازم است چند مورد ديگر را نيز بدانيد. تبليغ شرکت‌هايي که موفق به جذب آگهي آن‌ها شده‌ايد را در سرويس تعريف کنيد؛ فرض کنيد يک بانک، يک اپراتور تلفن همراه و يک سرويس تاکسي اينترنتي در اين مرحله تعريف مي‌شوند. براساس قراردادهاي خود محدوديت‌هاي نمايشي را مشخص کنيد. براي نمونه، تبليغ بانک بايد ??هزار کليک، تبليغ اپراتور ??? هزار بار و تبليغ تاکسي اينترنتي تا زماني که دست کم ? هزار بار  Skip نشده است، نمايش داده شوند.

خلاصه اي از انواع تبليغات ويديويي

  • تبليغات ويديويي نوعي از تبليغ هستند که پيام را در قالب ويديو به مخاطب منتقل مي‌کنند.
  • تبليغات ويديويي به دو بخش تبليغات «Stream» و «Out Stream» تقسيم مي‌شوند.
  • تبليغات استريم به سه شکل «Pre-Roll»، «Mid-Roll»و «Post-Roll» اجرا مي‌شوند. شيوه  «Pre-Roll» محبوب‌تر از دو روش ديگر است.
  • تبليغات ويديويي جايزه‌اي در عوض تماشاي ويديو به مخاطب امتياز مي‌دهند.
  • تبليغات ويديويي «Interstitial-ad» سازوکاري شبيه به پاپ آپ‌ها دارند.
  •  «Playble ads» نوعي تبليغ است که کاربر مي‌تواند در همان لحظه با آن بازي کند.

ارتباط با ما

شناسه (آيدي) تلگرام pdaneshjoin@

ايميل [email protected]

 

https://www.indiegogo.com/individuals/28345593

https://www.intensedebate.com/people/LeviGross5

https://coub.com/levigross5

https://www.atlasobscura.com/users/levigross5

https://edex.adobe.com/community/member/iO819nQ1z

https://www.diigo.com/user/levigross5

https://www.mixcloud.com/LeviGross5/

https://cycling74.com/author/61d149565e4db16e7b91c4a1

https://www.skillshare.com/profile/Levi-Gross/456979617

 

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 882 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 8:57

با اکانت ايران آنلاين موسيقي گوش بده

z1_byq.jpg

ميتوانيد با چند کليک اکانت پريميوم اسپاتيفاي بخرين . با اکانت ايران به لايسنس 180 سايت و اکانت که نياز به اکانت پريميوم  دارند رو بخرين .

 

اين روزها که جهان هر روز به سوي مجازي شدن و پيشرفته شدن پيش ميرود پلتفرم هاي زيادي هستند که به شما اين امکان رو ميدن که در هر مکاني و هر زماني تنها با داشتن اينترنت به کل ارشيو موسيقي جهان دسترسي داشته باشين .
اين پلتفرم ها عبارتند از اسپاتيفاي ، ساندکلاد ، اپل موزيک و ...
اما استفاده از اين پلتفرم ها طبيعتا بيشترشون پولي هستند و يا اگر مجاني باشند نسخه بتا يا همون نسخه محدود شده اي رو به شما ارايه ميدن .
به همين منظور ما يعني تيم اکانت ايران اين تصميم رو گرفتيم که لايسنس اين اکانت هارو يعني به طور مثال اسپاتيفاي رو براي شما فراهم کنيم و علاوه بر اين ها ما به شما ياد ميديم که چطوري اسپاتيفاي رو نصب کنيد ، توي اسپاتيفاي اکانت بسازين و چطوري پريميوم اسپاتيفاي رو بخرين .
ما تا پايان تايم اشتراک تماما اکانت شمارو گارانتي و پشتيباني رايگان ميکنيم و در صورت بروز هرمشکلي ما براي شما اين مشکل رو حل ميکنيم


مزيت هاي انلاين گوش دادن آهنگ چيست ؟
 

1: به تمام ارشيو موسيقي جهان دسترسي دارين
2: ميتوانيد با سرچ کردن به اهنگ هاي هر خواننده اي دسترسي پيدا کنيد
3:حمايت از خواننده محبوبتون
4:دانلود اهنگ هاي دلخواهتون
5:بهترين کيفيت اهنگ در اختيار شما


چگونه اکانت اسپاتيفاي داشته باشيم ؟
 

طبيعتا براي اينکه اکانت پريميوم اسپاتيفاي رو داشته باشيم کمي سخته البته در ايران براي وجود تحريم هاي مختلفي که داريم
حتي اکانت ساختن و نحوه ساخت اکانت ايران کمي مشکل است ولي ما براي شما کاملا اکانت اسپايتفاي ميسازيم و پريميوم ميکنيم و تا پايان تايم اشتراک هم گارانتي و پشتيباني ميکنيم .

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 13:55

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

کتابخانه...
ما را در سایت کتابخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example8 بازدید : 730 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:47

لینک دوستان

خبرنامه